Ligt het nou aan mij of wordt dit spel alleen maar lelijker. Ik zag net een paar screenshots op gamespot, maar voor mijn gevoel zijn die lelijker (downgraded) ten opzichte van de screenshots die ik een paar maanden geleden heb gezien. Zou de Xbox toch niet zo krachtig zijn genoeg zijn, of wordt Halo een rush job. Misschien iemand anders die dit is opgevallen?
Wijze woorden van mijzelf: "Het is niet de graphics die goed moeten zijn, het is de gameplay.
Wijze aanvulling van mij: "Maar mooie graphics helpen wel bij het omhoogkrikken van de gameplay"Op vrijdag 15 juni 2001 19:49 schreef Piepeltjes het volgende:
Wijze woorden van mijzelf: "Het is niet de graphics die goed moeten zijn, het is de gameplay.
Maar misschien zijn dit wel screenshots gemaakt op een 'normaal' systeem, en niet op een Athlon 1,3 GH met een GeForce 3. Trouwens, het hele spel is te overhyped, dus het zal nog wel meer tegen gaan vallen.
Robbert, opzouten, jij bent geen echte halo fan
.
Maakt mij allemaal niet uit, zolang ik maar veel fps heb en het lekker speelt, ben ik tevree, ik speel ook nog steeds Quake 1, terwijl het er niet uitziet...
Maakt mij allemaal niet uit, zolang ik maar veel fps heb en het lekker speelt, ben ik tevree, ik speel ook nog steeds Quake 1, terwijl het er niet uitziet...
Mijn fan-zijn is toch vooral gebasseerd op de graphische machine van HALO, naast de briljante animaties en details. Ik ben bang dat HALO toch verwordt tot een puur arcade product (a la microsoft). Niet de revolutie die Bungie oorspronkelijk wilde ontketenen.
Jammer
Jammer
Verwijderd
Ach... je moet gewoon operation flashpoint halen wil je de tijd overleven totdat Halo uit komt... want OFP is net halo alleen ietsjes lelijker maar met even goede gameplay (denk niet dat het beter kan worden... ja wel kwa controls maar dat kan je ook zelf instellen dus dat geen probbie).
Pagina: 1