hd7950 met custom koeler of R9 280x

Pagina: 1
Acties:

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-03 15:22

Neophyte808

Gadget inspector

Topicstarter
Hallo, ik kan een Sapphire R9 280x dual-x krijgen voor dezelfde prijs als een 7950 met een icy vision koeler. Volgens mij is die dual-x koeler vrij luid, dus overweeg ik om voor die 7950 te gaan en hem dan een tikkie te overklokken met die Icy Vision. Wat is met betrekking tot prestaties en geluidsproductie de beste keuze?

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-03 07:42

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik ging toch voor de betere prestaties, en die dualx cooler is best oke, je moet zorgen dat je wat airflow hebt in je case zodat hij de fan niet steeds harder moet laten spinnen, en met een getweaket fanprofiel kan je die 280x ook nog eens flink OCen waardoor ie die 7950 alleen maar verder achterop laat lopen.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-03 15:22

Neophyte808

Gadget inspector

Topicstarter
Wat versta je onder fanprofiel? Afterburner configuratie?

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-03 07:42

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Jup, zodat hij in idle toestand wat minder draait dan standaard en onder load net wat sneller en eerder een bepaald percentage/rpm-age haalt en hij alleen tijdens gamen wat te horen valt.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®