Alu plaatje bedrukken voor CM Stacker 830 EVO

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 18:15
Hey daar,

Ik heb een zwarte CM Stacker 830 EVO die ik wil voorzien van een nieuwe kleur. Het gaas in het deurtje voorin is al voorzien van een mooie oranje finish. De rest van de kleuren houd ik nog even voor me.

Op de zijpanelen zitten van die alu plaatjes waar 'CMSTACKER' op staat. Ik wil hier eigenlijk nieuwe alu plaatjes voor in de plaats doen met de naam van ons Gaming Network erop. Ik heb al wat rondgekeken op Google, maar bij geen enkele shop kan ik de grootte van het plaatje krijgen (+/- 9cm bij 1,4cm (uit 't hoofd).

Is er iemand die weet hoe of wat ? Zoals altijd, het mag niks kosten (lees: weinig).
Er overheen spuiten en zelf wat erop maken is niet echt mogelijk, dat was bij mijn vorige Stacker miserabel mislukt :P

Alvast dank.

MvG Y }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Lijkt me dat je zoiets zelf kan ontwerpen in bv Sketchup en dan door iemand (bijvoorbeeld: Graveco.nl, of E22.biz) met een cnc laat maken.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-05 14:11
Als je zelf aluminium plaatjes regelt kan ik tegen een kleine vergoeding wel een aantal stickers maken.
Je moet alleen wel dan de kleur, het ontwerp en de grootte van de tekst laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batino
  • Laatst online: 11:17
kalekat schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:06:
Als je zelf aluminium plaatjes regelt kan ik tegen een kleine vergoeding wel een aantal stickers maken.
Je moet alleen wel dan de kleur, het ontwerp en de grootte van de tekst laten weten.
Kan Y_H niet het huidige alu plaatje gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-12-2024
Plaatje laten laseren uit perspex ipv aluminium? De vraag is of t echt aluminium moet zijn, anders zijn er veel meer opties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micnocom
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-07 19:37
Aluminium Service Breukelen B.V.
Merwedeweg 8-a,
3621 LR Breukelen

Telefoon 0346-261644
E-mail: info@aluservice.nl
Website : www.aluservice.nl

Daar kan je binnenlopen en een plaatje van "+/- 9cm bij 1,4cm " zo mee krijgen.
(e.v.t. geknipt uit voorgespoten plaat of geannodiseerd aluminium ook mogelijk)

[ Voor 14% gewijzigd door micnocom op 13-03-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 17:09
Vroeger deden we dat altijd bij Schaeffer:

http://www.schaeffer-ag.d...ads/front_panel_designer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
  • Laatst online: 26-06 18:15
Hey allen,

Bedankt voor de reacties. Ik ga er naar kijken :)

V.w.b. het huidige plaatje hergebruiken: Cooler Master heeft de letters op het plaatje van de CM Stacker uitgefreesd (of zoiets), is niet te gebruiken.

Aluminium hoeft niet perse, maar 't moet wel krasvast zijn en pakkend :)

@kalekat, staat genoteerd. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FemkeToele
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-04-2024

FemkeToele

madebyfat.com

Toevallig heb ik hier nu een HAF stacker staan met ook aluminium plaatjes. In dit geval alleen aan de voorkant maar het principe is hetzelfde.

Als je ze los maakt, plakstrip verwijderd en omdraait heb je een perfect aluminium plaatje!
Kun je er vervolgens een stikker opzetten, laten graveren/frezen of gewoon zelf netjes afplakken en in een kleur spuiten.

in plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/IMG_1172_zpsz1s92ri2.jpg

plakstrip eraf:
Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/IMG_1174_zps2o39xyon.jpg

eventueel schuren:
Afbeeldingslocatie: http://i1324.photobucket.com/albums/u601/femketoele/IMG_1175_zpslmsgslfj.jpg

Met een beetje mazzel ben je in een half uurtje klaar! :)

facebook.com/FATcasemodding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Indien je bereid bent om zelf de vorm uit het plaatje te zagen. Zou je ook eens DiBond kunnen overwegen.

Dit is een aluminium sandwich plaat welke bedrukt kan worden (fotokwaliteit) 20x20 cm voor €14,95 (Hier)(Tevens nu ook de volgende aktie :
Nu 20% korting op alle formaten aluminium. Gebruik de actiecode WPNLDECMR15. Deze actie is geldig tot en met 31 maart 2015 en is niet geldig in combinatie met andere acties.)
)

Komt je logo het mooiste uit m.i.

[ Voor 25% gewijzigd door o0SmOkE0o op 17-03-2015 21:46 ]

Pagina: 1