Verwijderd
Hoezo?? zit je soms met een hitteprobleem?? (BTW, een GF3 Chip wordt op de videokaart Gebakken, dus ik denk wel dat dat ding flink hoge temperaturen aankan, alleen niet werken op hoge temperaturen)
Onbekend gebied nog
, test hem tot ie *pop* zegt en post de temp
zijn hier toch wel mensen met een opgefokte GF3??? Wat is jullie temp???
Verwijderd
Wat is dit nou ook weer voor vraag?? Hoezo moet je dit weten?? Ben je bang dat je GeForce3 *POP* zegt ofzo?? Denk ut niet.
jammer hoor, hoor hier zoveel mensen opscheppen over hun GF3, maar nou zie je ze opeens niet meer
Waarom wil je het eigenlijk weten? Om te kijken wat de 'crash'grens is?
wil gewoon t limit weten, kan ik daar rekening mee houden
Is dat zo raar dan? dat wordt toch ook zo vaak gevraagd bij een cpu en die kost de helft;)Op zaterdag 16 juni 2001 00:57 schreef iefje het volgende:
Wat is dit nou ook weer voor vraag?? Hoezo moet je dit weten?? Ben je bang dat je GeForce3 *POP* zegt ofzo?? Denk ut niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meestal ziiten ze maximaal rond de 70 graden, de mijne, AsusV8200, blijft rond de 58-60 max na een potje Q3 op 220/500
Niet op voorraad.
Ik vind het nog een beetje tricky om m'n elsa gladiac 920 te gaan oc'en, ze kosten immers niet niks...
die van mij (V8200) loopt nu 250/555 en is ongeveer 55/38. heb gisteren articsilver aangebracht en scheelt aanzienlijk, artic is dus een aanrader.
Zo, jullie komen lekker hoog, ik zal ook es kijken of er meer inzit dan die 220/550.
Niet op voorraad.
Pagina: 1