.cab bestanden Assassin's Creed 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 21:53
Hoi,

Mijn SSD is momenteel nogal vol en ik was benieuwd of ik wat op mijn schijf kon opruimen. Dus ik heb WinDirStat gedraaid en die gaf aan dat AppData temporary files meer dan 15gb aan bestanden bevat. Deze bleken allemaal van Assassins Creed 3 te zijn. Dit zijn cabinet bestanden met de namen data3.cab, data4.cab enzovoort.

Nou is de game ook wel gewoon geïnstalleerd in program files (zo'n 16gb) en komt het totaal aan bestanden dus neer op meer dan 30gb. Kan het zijn dat die temporary files behoren tot het installatiepakket? Of zijn dat de data van de voortgang van de game (wat me erg veel lijkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Temporary zegt genoeg lijkt me ;) :P
.cab bestanden zijn voor de installatie en aangezien je de game al geïnstalleerd hebt kunnen ze mijns inziens weg.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ah oke bedankt. Scheelt weer een hoop ruimte. Ze stonden nogal ergens verborgen dus ik vond het wat vreemde bestanden. Ook gek dat het via de installatie nooit verwijderd is of in ieder geval is aangegeven dat het verwijderd kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Temp is een dump plek om tijdelijk bestanden voor applicaties te plaatsen bv. installatie bestanden, geopende nog niet opgeslagen documenten van internet oid.
Windows ruimt dat niet automatisch op, ook kunnen sommige bestanden vaker en langer gebruikt worden door applicaties, maar doorgaans kun je die gewoon opruimen handmatig of door disk cleanup te gebruiken.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Weer wat geleerd, bedankt!