Ik zoek een?
Mijn ouders hebben nu een all-in-one hp inktjet en printen op wat toegangskaartjes na niet zo heel veel.
Nu willen ze een nieuwe printer die draadloos benaderbaar is. Ik zat gezien het verbruik te denken aan een laser zodat de inkt niet meer uitdroogt. Ook zat ik aan een simpele printer te denken maar ze willen perse ook kleur kunnen printen en scannen.
Wat is je budget?
Wat nodig is maar niet te gortig
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ergens op een slaapkamer
Zitten er nog nadelen aan een laser voor incidenteel gebruik of niet? Zijn er misschien ook betere oplossingen zoals de huidige printer draadloos maken?
Degene die er nu uitkomt is een samsung maar daar heb ik weinig ervaring mee.
Mijn ouders hebben nu een all-in-one hp inktjet en printen op wat toegangskaartjes na niet zo heel veel.
Nu willen ze een nieuwe printer die draadloos benaderbaar is. Ik zat gezien het verbruik te denken aan een laser zodat de inkt niet meer uitdroogt. Ook zat ik aan een simpele printer te denken maar ze willen perse ook kleur kunnen printen en scannen.
Wat is je budget?
Wat nodig is maar niet te gortig
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ergens op een slaapkamer
Zitten er nog nadelen aan een laser voor incidenteel gebruik of niet? Zijn er misschien ook betere oplossingen zoals de huidige printer draadloos maken?
Degene die er nu uitkomt is een samsung maar daar heb ik weinig ervaring mee.
ik zie ik zie wat jij niet ziet