ik heb erg goedkoop een tweede 280x kaart aan kunnen schaffen. Aan het begin van de avond had ik op bf4 in de test range ~200 fps en ingame altijd rond de 160, dus heb ik met de config file de settings op 120 gecapped. Helaas heb ik nu issues waarbij mn frames niet meer boven de 65 uitkomen en soms wel tot onder de 30 zakken.
Ik dacht dat het misschien aan de temperatuur zou liggen, maar dit is blijkbaar niet het probleem. Ik heb de kaarten namelijk laten afkoelen en heb later weer bf4 gestart, en nog altijd het probleem.
Dus MSI afterburner maar even aangeslingerd, en wat me opvalt is dat gpu1 prima draait, maar dat de gpu2 usage enorm op en neer stuiterd( precies op de momenten dat mn framerate inzakt)

ook de core clock zakt af en toe dus in elkaar.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Ik dacht dat het misschien aan de temperatuur zou liggen, maar dit is blijkbaar niet het probleem. Ik heb de kaarten namelijk laten afkoelen en heb later weer bf4 gestart, en nog altijd het probleem.
Dus MSI afterburner maar even aangeslingerd, en wat me opvalt is dat gpu1 prima draait, maar dat de gpu2 usage enorm op en neer stuiterd( precies op de momenten dat mn framerate inzakt)

ook de core clock zakt af en toe dus in elkaar.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?