[Reacties] Mogelijkheid om spel- en tikfouten te melden.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold_m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 22:38
Het melden van spel- en tikfouten in reacties voegt inhoudelijk niets toe en wordt vaak gezien als ongewenst (schoolmeesteren). Voor artikelen is er daarom Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 43. Soms worden waardevolle reacties ontsierd door spel- of tikfouten. Voor grammaticafascisten liefhebbers van correct taalgebruik is er dan geen eenvoudige mogelijkheid om de schrijver op zijn vergissing te wijzen.
Misschien is het een idee om ook bij reacties een 'feedback'-link te plaatsen zodat spel- en tikfouten eenvoudig aan de schrijver gemeld kunnen worden zonder de discussie te vervuilen.

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Stuur de poster een DM? (Op een aardige toon)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat kan inderdaad via DM - althans voor de mensen die DM aan hebben staan.

Een directe link die expliciet uitnodigt om foutjes te melden aan de user zou ik voorzichtig mee zijn. Dat nodigt misschien ook uit tot commentaar over de inhoud vd post. En dat leidt tot flamewars :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit lijkt me geen goed idee. Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier op zitten wachten. Schoolmeesters die anderen op taalfouten gaan wijzen worden door velen als irritant ervaren.