Ik zoek een?
Vervanger voor MSI H97 Guard-Pro
Wat is je budget?
heb de guard pro destijds voor ongeveer 80 euro gekocht. richting de 100 vind ik niet erg.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt, toentertijd voor msi gekozen omdat het veel op dit forum aanbevolen werd
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
1150 socket en ddr3 geheugen zoals de specs van de guard pro al zeggen
Wel zoek ik nu een een mobo met een hdmi aansluiting. Die mistte ik op mijn guard-pro. (vid kaart heeft er maar 1, ik wil graag mijn tv ook op mijn pc aansluiten via hdmi)
ik heb mijn MSI H97 Guard-Pro voor RMA moeten opsturen van de week. Echter kan de leverancier mij geen nieuw exemplaar opsturen dus ik krijg mijn geld terug. (in de pricewatch is hij overigens ook nog maar bij 1 shop te zien, dat terzijde.)
Nu heb ik al redelijk wat zelf zitten zoeken, zoals de alternatieven die tweakers.net zo mooi aangeeft bij elk product.
En zie ook de Gigabyte G1.Sniper B6 veel voorkomen.
Ga ik daarmee er op achteruit ivm h97 --> B85
Alleen denk ik misschien dat 4 sata600 wat krap is. ik gebruik er nu al 4 namelijk,
Gigabyte H97 G1.Sniper H6 lijkt me dan een betere keus.
Dan kom ik uit op een msi h97 gaming 3
Het zelfde als een Guard-pro met iets meer aansluiting
Wel een andere netwerkchip, Bigfoot Killer E2205 (tov Realtek RTL8111G van de guard pro). Daar heb ik eerlijk gezegt nog nooit van gehoord.
En de audiochip is anders, maar ik gebruik een usb headset dus heb daar weinig mee vandoen.
ik zie even door de bomen het bos niet meer. Wat een keus.
Vervanger voor MSI H97 Guard-Pro
Wat is je budget?
heb de guard pro destijds voor ongeveer 80 euro gekocht. richting de 100 vind ik niet erg.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt, toentertijd voor msi gekozen omdat het veel op dit forum aanbevolen werd
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
1150 socket en ddr3 geheugen zoals de specs van de guard pro al zeggen
Wel zoek ik nu een een mobo met een hdmi aansluiting. Die mistte ik op mijn guard-pro. (vid kaart heeft er maar 1, ik wil graag mijn tv ook op mijn pc aansluiten via hdmi)
ik heb mijn MSI H97 Guard-Pro voor RMA moeten opsturen van de week. Echter kan de leverancier mij geen nieuw exemplaar opsturen dus ik krijg mijn geld terug. (in de pricewatch is hij overigens ook nog maar bij 1 shop te zien, dat terzijde.)
Nu heb ik al redelijk wat zelf zitten zoeken, zoals de alternatieven die tweakers.net zo mooi aangeeft bij elk product.
En zie ook de Gigabyte G1.Sniper B6 veel voorkomen.
Ga ik daarmee er op achteruit ivm h97 --> B85
Alleen denk ik misschien dat 4 sata600 wat krap is. ik gebruik er nu al 4 namelijk,
Gigabyte H97 G1.Sniper H6 lijkt me dan een betere keus.
Dan kom ik uit op een msi h97 gaming 3
Het zelfde als een Guard-pro met iets meer aansluiting
Wel een andere netwerkchip, Bigfoot Killer E2205 (tov Realtek RTL8111G van de guard pro). Daar heb ik eerlijk gezegt nog nooit van gehoord.
En de audiochip is anders, maar ik gebruik een usb headset dus heb daar weinig mee vandoen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 84,95 | € 84,95 |
1 | Gigabyte H97 G1.Sniper H6 | € 94,90 | € 94,90 |
1 | MSI H97 GAMING 3 | € 102,95 | € 102,95 |
1 | MSI H97 GUARD-PRO | € 96,90 | € 96,90 |
Bekijk collectie Importeer producten |
ik zie even door de bomen het bos niet meer. Wat een keus.
[ Voor 33% gewijzigd door Kasper op 12-03-2015 21:05 ]