Ik heb afgelopen week 2 headsets van Sennheiser gekocht, de G4me One voor op de PC ( open accoustic ) in combinatie met de Asus Rog Phoebus voor de output. Voor mijn PS4 heb ik de Sennheiser G4me Zero ( closed accoustic ), echter krijg ik een extreem vlak/plat geluid als ik de headset in plug op de Dual-Shock4 controller. Ook het volume krijg ik niet opgeschroefd ( erg laag ). Het zijn headsets die wat finetuning met een amp/geluidskaart nodig hebben voordat ze lekker klinken.
Ik zoek dus iets van een compacte wireless Amp die goed overweg kan met lage tonen en Dolby/DTS. Zodat ik deze op het nachkastje kan leggen en ik de headset naast me kan inpluggen en niet bij de TV zelf.
Mijn zoektocht verloopt niet erg lekker, de producten worden niet meer verkocht of ik kom uit bij een normale versterker. Ik ben erg benieuwd of er Tweakers zijn die wat meer ervaring hebben met deze producten of die me wellicht verder kunnen helpen met wat ik nou precies zoek ( buiten Sennheiser ben ik niet echt bekend in het audio wereldje
). De 2 headsets en de geluidskaart waren al nasty prijzig bij elkaar, het liefst zou ik daarom iets willen kopen dat nog onder de 120,- zit.
Zoiets als:
http://www.astrogaming.co...en-1/3AM99-HBU9X-975.html
De Astro Mixamp is echter aangesloten via een optische kabel, het zou fijn zijn als dat signaal van TV naar Amp via bluetooth kan.
Ik hoor het graag!
- Quintox
Ik zoek dus iets van een compacte wireless Amp die goed overweg kan met lage tonen en Dolby/DTS. Zodat ik deze op het nachkastje kan leggen en ik de headset naast me kan inpluggen en niet bij de TV zelf.
Mijn zoektocht verloopt niet erg lekker, de producten worden niet meer verkocht of ik kom uit bij een normale versterker. Ik ben erg benieuwd of er Tweakers zijn die wat meer ervaring hebben met deze producten of die me wellicht verder kunnen helpen met wat ik nou precies zoek ( buiten Sennheiser ben ik niet echt bekend in het audio wereldje
Zoiets als:
http://www.astrogaming.co...en-1/3AM99-HBU9X-975.html
De Astro Mixamp is echter aangesloten via een optische kabel, het zou fijn zijn als dat signaal van TV naar Amp via bluetooth kan.
Ik hoor het graag!
- Quintox
[ Voor 13% gewijzigd door quintox op 13-03-2015 09:48 ]