Toon posts:

Geluid zeer hard zelfs op 1/100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had een probleem met het geluid met een hoge toon, nu heb ik het geluid via een usbstick. Het geluid is echter op 1% al zeer luid. Is er een manier dit alsnog te kunnen verlagen?

Alvast bedankt.

mvg,
Danny

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:16
UHm, wat heb je het over?
Wat voor materiaal? Versterker? mediaplayer?
USB Stick ?

aka > meer infomartie!

Panasonic 55FZ804 | Marantz Cinema 30 | nvidia shield | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 4x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Verwijderd

Topicstarter
Renegade666 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:43:
UHm, wat heb je het over?
Wat voor materiaal? Versterker? mediaplayer?
USB Stick ?

aka > meer infomartie!
USB-stick soundcard, van Comodow. Geluid in mixer staat op 1 uit 100, wat al vrij luid is. ik wil graag op 1 of andere manier dat het niet al zo luid is op geluid 1/100, normaal moet je hoger zitten voor wat luider geluid. Dit is gewoon tijdens muziek luisteren op youtube.

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:19
Zoiets dus..?

Ik wist niet eens dat het bestond :/ Er zijn mensen op het grote boze internet die dezelfde problemen beschrijven als TSVerder geen duidelijke oplossing, behalve dat de USB dongle wellicht slecht werkt. Misschien eens proberen om de verkoper te mailen en te vragen om een nieuwe...

[ Voor 5% gewijzigd door Flans op 13-03-2015 09:35 . Reden: Advies verder uitgewerkt ]

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:59

Cheezus

Luiaard

Optie 1: Koop een headset met eigen volume control
Optie 2: Koop een losse kabel met volume control http://www.onlinekabelsho...MS5p9L-pMQCFSIewwodi1QAOA
Optie 3: Koop een fatsoenlijke(re) USB geluidskaart die niet veel te veel versterkt. pricewatch: Creative Sound Blaster Play!

[ Voor 20% gewijzigd door Cheezus op 13-03-2015 10:19 ]