Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/36oosV5.jpg

De favoriete auteur van menig geek is niet meer :'(

8 jaar na de diagnose van PCA (een soort Alzheimer) is hij overleden in het bijzijn van zijn naaste familie en zijn kat - die laatste misschien om Death of Rats te treiteren.

Zie ook:
geek: Fantasy-auteur Terry Pratchett overleden
The Guardian: Terry Pratchett, author of the Discworld series, dies aged 66
NRC: Discworld-auteur Terry Pratchett overleden

[ Voor 129% gewijzigd door YellowOnline op 12-03-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

RIP!

Hij had overigens geen standaard Alzheimer zoals die pic meldt, maar pca.

Ook op de FP overigens: geek: Fantasy-auteur Terry Pratchett overleden

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Over het algemeen lig ik niet wakker van stervende beroemdheden, maar een auteur waarvan ik mij al twee decennia jaarlijks verheug op een nieuw boek ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Damn. :(

Die man heeft menig vrij uurtje goed ingevuld. Onwerkelijk dat het ineens voorbij is. :-( RIP, Sir Terry.
The death of the warrior or the old man or the little child, this I understand, and I take away the pain and end the suffering. I do not understand this death-of-the-mind.

[ Voor 50% gewijzigd door NMe op 12-03-2015 17:23 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
NMe schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:21:
Damn. :(

Die man heeft menig vrij uurtje goed ingevuld. Onwerkelijk dat het ineens voorbij is. :-( RIP, Sir Terry.
Er was al op voorhand afgesproken dat zijn dochter de reeks zou overnemen. Ik ben wat sceptisch, maar mits wat ondersteuning van Pratchetts niet te onderschatten entourage (bv. Neil Gaiman) wordt dat misschien wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ze kwamen wat te vroeg voor hem!
“DON'T THINK OF IT AS DYING, said Death. JUST THINK OF IT AS LEAVING EARLY TO AVOID THE RUSH.”
― Terry Pratchett, Good Omens: The Nice and Accurate Prophecies of Agnes Nutter, Witch
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b9/Death_Discworld.png

[ Voor 17% gewijzigd door maratropa op 12-03-2015 17:27 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zonde, zeg. RIP meneer Pratchett :-(

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Op zijn Twitteraccount:
AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER.
Terry took Death’s arm and followed him through the doors and on to the black desert under the endless night.
The End.
Ik bedenk plots dat het gesigneerde album dat ik afgelopen zaterdag aan een vriendin gaf ineens een kostbaar exemplaar word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:25

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

De ziekte ja. maar vast niet Dood, die heeft hem ook in al zn boeken begeleid.

Ik neem aan dat Pratchett zelf bepaald heeft wanneer het genoeg geweest was (had hij altijd vooraf aangekondigt) en hij iig nog helder genoeg was om Dood te groeten op zijn eigen intellectueel niveau, en met zijn spitsvondigheid...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
RM-rf schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:28:
[...]

Ik neem aan dat Pratchett zelf bepaald heeft wanneer het genoeg geweest was (had hij altijd vooraf aangekondigt) en hij iig nog helder genoeg was om Dood te groeten op zijn eigen intellectueel niveau, en met zijn spitsvondigheid...
Daar word op het internet inderdaad over gespeculeerd. Dat zijn hele familie (en kat) aanwezig was doet het er inderdaad op lijken. Officieel is daar weliswaar nog niets over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:12
RM-rf schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:28:
[...]

Dat hoop ik ook, maar kan helaas nergens een echt bevestiging vinden. Hij is overleden in bijzijn van familie, dus ik heb inderdaad hoop day hij zelf vandaag heeft uitgekozen.

Een man met bijzonder veel bijzondere humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mijn favoriete auteur, de Discworld boeken maar ook Good Omens zijn vaker gelezen, en nog steeds een vast bestanddeel van mijn e-reader.

* gambieter is droevig.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:38
Idem hier. ;( Hij heeft veel leuke en mooie boeken achtergelaten voor ons. Bedankt daarvoor.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Cross-post van FP:

Dit is voor het eerst dat ik hardop 'Nee!' riep bij het lezen van een headline op Tweakers. Ik heb (vele malen) genoten van zijn Discworld serie en dat zal de komende decennia (als ik die mag meemaken) niet veranderen.

Ik ben toch ook een klein beetje blij. Hij heeft altijd gezegd dat hij door zijn ziekte niet zo ver wilde aftakelen dat hij de wereld om hem heen niet meer mee zou kunnen maken. Gelukkig is dat hem bespaard gebleven; hij heeft geen euthanasie hoeven plegen.

Dit laatste is volgens de bbc door zijn uitgevers gemeld.

En hoewel ik normaal niet echt warm of koud word van de dood van een bekend iemand, ben ik nu toch wat verdrietig. Hij had een hoop moois te vertellen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bundin op 12-03-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Bundin schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:36:
Cross-post van FP:

Dit is voor het eerst dat ik hardop 'Nee!' riep bij het lezen van een headline op Tweakers. Ik heb (vele malen) genoten van zijn Discworld serie en dat zal de komende decennia (als ik die mag meemaken) niet veranderen.

Ik ben toch ook een klein beetje blij. Hij heeft altijd gezegd dat hij door zijn ziekte niet zo ver wilde aftakelen dat hij de wereld om hem heen niet meer mee zou kunnen maken. Gelukkig is dat hem bespaard gebleven; hij heeft geen euthanasie hoeven plegen.

Dit laatste is volgens de bbc door zijn uitgevers gemeld.

En hoewel ik normaal niet echt warm of koud word van de dood van een bekend iemand, ben ik nu toch wat verdrietig. Hij had een hoop moois te vertellen.
Ik probeer al een half uur die originele bron te zien, maar zo ongeveer alle Pratchett-websites worden momenteel platgelopen waardoor ik overal tegen een 500 aanloop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:23
“No one is actually dead until the ripples they cause in the world die away...” - Terry Pratchett, Reaper Man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 09:51

Phehistyr

De Epische Lurker

Deze man heeft zoveel betekend voor me bij het opgroeien. Het was natuurlijk al lang bekend dat hij achteruit ging door Alzheimer, maar dit bericht kwam nog steeds hard aan.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hier idem. Ik heb zo goed als al zijn Discworld-boeken hier nog in de kast staan..

Het zegt al best wat dat -ook voorafgaand aan dit bericht- er hier vele mensen waren met zijn uitspraken in de sig.

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 12-03-2015 18:44 . Reden: voor -> voorafgaand aan. Anders wat ambigu ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ook maar een crosspost van de FP

Hij is gelukkig thuis in zijn eigen bed met zijn familie om hem heen gestorven. Mooier kan je het niet hebben.

Eerste boek van Terry Pratchett kan ik me nog herinneren, de "colour of magic". Ik las erover in een Brits computermagazine en sindsdien heb ik ze allemaal gelezen. Overigens de laatste twee novels (Snuff, Raising Steam) raad ik persoonlijk af, je ziet dat ook zijn teksten achteruit gaan en iemand anders de editor was. Unseen Academicals daarvoor had het eigenlijk ook al maar ik kwam er doorheen om dat daar nog een paar oude karakters langskwamen (Rincewind!). Maar dat was het dan ook. Het voelt nog een beetje aan als Discworld maar de geest van Terry was er al uit.

Terry was naast schrijver ook een beetje IT fan. Z'n super desktop van 6 schermen zullen sommigen wel kennen. Hij was er redelijk vroeg bij op internet. Ik kan hem nog herinneren dat hij zijn eigen nieuwsgroep op usenet had en ook af en toe langskwam. O+

R.I.P. sir Terry Pratchett

Edit: Hier leerde ik Terry Pratchett kennen
http://www.worldofspectru...060/Pages/CVG06000088.jpg

http://www.worldofspectru...060/Pages/CVG06000089.jpg
[Reactie gewijzigd door CapTVK op 12 maart 2015 21:47]

[ Voor 2% gewijzigd door CapTVK op 12-03-2015 22:45 . Reden: edit: links gecorrigeerd ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CapTVK schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:31:
Overigens de laatste twee novels (Snuff, Raising Steam) raad ik persoonlijk af, je ziet dat ook zijn teksten achteruit gaan en iemand anders de editor was. Unseen Academicals daarvoor had het eigenlijk ook al maar ik kwam er doorheen om dat daar nog een paar oude karakters langskwamen (Rincewind!).
Ik vond Snuff juist beter dan Unseen Academicals, UA was echt slecht geschreven in vergelijking met de rest van zijn werk. Raising Steam heb ik in de kast staan maar moet ik nog lezen.

Ik kwam deze op Facebook tegen, vond 'm erg mooi en wil hem jullie niet onthouden:
"I would like my pudding now nurse. And then I think I'd like to... write... something... I don't remember what."

Standing in the corner, he waits. The sand slowly flows, but it nears it's end. The old man still glows, as thousands of threads spread away from him.

SQUEAK.

I AGREE. IT IS A SHAME TO SEE HIM THIS WAY.

SQUEAK.

NO. I DO NOT KNOW WHAT WILL HAPPEN.... BUT I CANNOT WAIT TO ASK HIM HOW IT ALL ENDS.

The old man looks up, through them at first... and then he sees them. For once, the smile on the hooded figure's skull is genuine.

"I... I remember you. The anth... ant..."

ANTHROPOMORPHIC PERSONIFICATION.

"Yes, that. We knew each other?"

ONCE. AND WILL AGAIN, SIR.

He so rarely said it, and these feelings... remembering his young aprentice, and beloved daughter. The beautiful child they have.

"There... is a girl, yes?"

SHE IS SPEAKING TO THE AUDITORS, SIR. THEY ARE UNWILLING TO LISTEN.

"Well then. You know what they say, two things you cannot avoid. Taxes and..." He looks into the firey blue eyes, and becomes aware.

SQUEAK.

"Quite right. Is it time already? I have so much left to do."

YOU HAVE GIVEN ALL YOU CAN SIR.

"No, not cancer. Alzheimers."

I AM AWARE.

"So, where is the boy? I remember a boy."

CARRIAGE ACCIDENT.

"Ahh. Never much trusted cars. Or horses."

THEY GET YOU WHERE YOU WANT TO GO.

"Must I?"

SOON. BUT WE MAY SIT HERE AWHILE.

SQUEAK

DO YOU HAVE ANY BISCUITS?

"No. Shame really."

YES.

"Is it truely turtles?"

ALL THE WAY DOWN. I HAVE SEEN THEM.

"Ahh. I would love to see it. Perhaps a small trip before?"

IT WOULD BE MY PLEASURE.

"The light is slower there... and there's a monkey...."

ORANGUTAN. SAME PRINCIPLE.

"Yes... will they remember me?"

SQUEAK.

"What was that? I could not hear you."

HE SAYS WE WILL, SIR.

"I never much liked the trouble people had with you. You seem like a nice fellow."

I HAVE MY DAYS.

"Don't we all?"

SOME LESS THAN OTHERS.

"Is it quick?"

YES. AND I BROUGHT THE SWORD. CEREMONY DICTATES IT.

"Ahh. How about a cup of tea?"

I WOULD ENJOY IT. DO YOU PLAY CHESS?

"No. how about checkers?"

And so they sat, two old friends regaling each other, though the old man could not remember all of the details, the cloaked man and his rat filled him in, when it was needed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Oprecht verdrietig over iemand die ik niet persoonlijk ken. Terry was een genie.
Zijn verhalen hebben mij door veel moeilijke momenten heengebracht.

Rest in peace, dear Sir Terry. You 've deserved it. O+ :'(

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 16:55

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Fans hebben een petitie opgezet (ongetwijfeld naar aanleiding van de tweets en gebruikte stijl daarin over zijn dood): https://www.change.org/p/death-bring-back-terry-pratchett

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh, dit heengaan komt wel even aan. Briljant man. Humor is een van de belangrijkste uitingen van intellect. De wereld is toch een stukje minder vrolijk zonder hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:16
Dit doet me meer dan ik had verwacht. Steeds als ik een tribute o.i.d. tegenkom, schiet ik weer vol. De xkcd van vandaag laat zien welk effect Terry's boeken op mijn verbeelding hadden.

Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/terry_pratchett.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Bubbles schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:09:
Fans hebben een petitie opgezet (ongetwijfeld naar aanleiding van de tweets en gebruikte stijl daarin over zijn dood): https://www.change.org/p/death-bring-back-terry-pratchett
_/-\o_

(Idem trouwens xkcd)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Petitie ondertekend overigens, met de tekst
You have done it before: THERE’S NO BETTER PRESENT THAN A FUTURE
Ik heb de afgelopen ~tien jaar flink wat uurtjes plezier gehad aan zijn boeken en zal dat de komende decennia nog meermaals blijven doen. De hele discworldserie meer dan eens gelezen (hoewel ik de laatste paar nog moet), films gezien, series gezien. Z'n Science of Discworld reeks is naast enorm geestig ook enorm informatief geweest. Niet aleen een fantastische schrijver, maar ook een uiterst intelligente, scherpe, kritische geest heeft ons verlaten en laat een leegte achter op deze wereld. Hij zal gemist worden, maar zijn gedachten leven voort in de miljoenen mensen die hij heeft weten te raken. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Crosspost van de frontpage:

VLC gebruikt ook al jaren woorden uit het Pratchett-universum voor zijn verschillende versies. O. a. Twoflower, bijvoorbeeld.

Ik ben er gisteren de hele dag mee bezig geweest. Het overlijden van Pratchett is een groot verlies voor zijn familie, zijn kat, de fans en voor de fantasie in onze wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooi initiatief:

http://www.gnuterrypratchett.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Ik ben teveel HTTP-noob denk ik om goed te begrijpen wat dit precies inhoudt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Bedoeling is dat je een header toevoegt die vervolgens door elke fatsoenlijke firewall met L7 filtering wordt gestript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dat ie gestript wordt boeit niet, de analogie met wat in het boek gebeurt is dat zijn naam over het netwerk gestuurd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Nice. Server geupdate. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is dit alleen voor mensen met een server?
Ik vind het in elk geval een leuk initiatief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Dat is inderdaad iets wat server-side moet worden ingesteld ja. En zeker een leuk initiatief. Volledig in Pratchett-stijl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Erg mooi inderdaad, ik ga het ook instellen op mijn eigen sites. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Uit de meest recente nieuwsbrief van Discworld Monthly (Issue 214):
A number of websites including our own (www.discworldmonthly.co.uk)
and The Guardian (http://www.theguardian.com/uk) are remembering
Terry by "Sending him home". The GNU Terry Pratchett idea is based
on the clacks codes in Going Postal. The idea is that websites
include a special hidden header with Terry's name in it. Plug-ins
have been made available for some of the more popular browsers to
highlight which websites include the header. Visit
http://www.gnuterrypratchett.com/ for details.
Het zou leuk zijn als Tweakers dit ook zou doen. De genoemde plug-ins zijn o.a. beschikbaar voor Chrome, GMail, en Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws (in zoverre je over goed kan spreken in deze):

Following Sir Terry Pratchett’s death last week at 66, illustrator Paul Kidby has confirmed that Pratchett completed his final book last summer.

The Shepherd’s Crown, a book about Pratchett’s young witch Tiffany Aching, is apparently set to be published next fall; Kidby is working on the interior illustrations for the book and told io9 that “Pratchett was indeed able to complete The Shepherd’s Crown last summer, before he succumbed to the final stages of his illness.”

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jorgen schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:55:
Het zou leuk zijn als Tweakers dit ook zou doen.
Ik denk niet dat Tweakers daaraan gaat beginnen en om eerlijk te zijn vind ik dat ook veel meer iets voor fans dan voor bedrijven.
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:03:
Goed nieuws (in zoverre je over goed kan spreken in deze)
Nice. :) Al is het natuurlijk nog maar de vraag of het veel zal zijn, aangezien de laatste paar boeken die ik van hem gelezen heb duidelijk al minder waren. Ik ga 't zeker lezen maar ik verwacht er maar niet al te veel van, dan kan het alleen maar beter uitvallen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
NMe schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:09:
[...]

Ik denk niet dat Tweakers daaraan gaat beginnen en om eerlijk te zijn vind ik dat ook veel meer iets voor fans dan voor bedrijven.

[...]

Nice. :) Al is het natuurlijk nog maar de vraag of het veel zal zijn, aangezien de laatste paar boeken die ik van hem gelezen heb duidelijk al minder waren. Ik ga 't zeker lezen maar ik verwacht er maar niet al te veel van, dan kan het alleen maar beter uitvallen. :P
Als de sysadmins bij de Guardian - niet bepaald een regionaal krantje - het kunnen dan lijkt het mij bij T.net ook niet onoverkomelijk.De wil moet er zijn bij de verantwoordelijken, natuurlijk. Ik vind het wel passend voor een tech site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De vraag is waar het dan stopt. Nu is het Terry Pratchett, de volgende keer is het iemand anders en voor je het weet zit je kilobytes aan headers terug te sturen nog voordat je de site binnenkrijgt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het als Pratchett-fan een leuk iniatief maar ik vind dat Tweakers niet het juiste medium is. The Guardian ook niet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kan ik ook inkomen. Als tech-site past het aan de ene kant wel en aan de andere kant wil je zo clean mogelijk zijn. Als ik zelf een website zou hebben, zou ik het als fan wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ook. :) Ik heb momenteel geen eigen websites om over te spreken maar ik heb er wel een in ontwikkeling en als die af is komt die op een nieuwe VPS waar het gewoon in de globale Apache-config terecht gaat komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dan natuurlijk wel hier even melden dat de clacks in gebruik zijn, natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Ik was er onlangs trouwens achter gekomen dat Google ook de GNU Terry Pratchett X-Clacks overhead meestuurd. Alleen pas wel nadat je op "Terry Pratchett" hebt gezocht. Evengoed, wel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kwam je daar achter? Heb je misschien een screenshot? Vind ik wel leuk om naar een kennis van Pratchett te sturen die ik ken, ik heb alleen geen idee hoe ik dat in een screenshot krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Dang, topic even niet in de gaten gehouden...
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:56:
hoe kwam je daar achter? Heb je misschien een screenshot? Vind ik wel leuk om naar een kennis van Pratchett te sturen die ik ken, ik heb alleen geen idee hoe ik dat in een screenshot krijg.
Ik heb de clacks-overhead plugin voor Firefox (zie eerder dit topic daarover). Dan zie je makkelijker of een website daar gebruik van maakt (en wat die overhead dan is).

Voor jou een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BIJ1CKUNyTKlvQrnSqmjNFFH/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

*major bump*
Jorgen schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:55:
Uit de meest recente nieuwsbrief van Discworld Monthly (Issue 214):

[...]

Het zou leuk zijn als Tweakers dit ook zou doen. De genoemde plug-ins zijn o.a. beschikbaar voor Chrome, GMail, en Firefox.
Ik weet niet precies wanneer het is doorgevoerd, maar onlangs zag ik m'n clacks-plugin ineens ook seinen bij tweakers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Oh echt? Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Helaas werkt de plugin niet meer in de nieuwste Firefox.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

F_J_K schreef op zondag 3 september 2017 @ 19:55:
Helaas werkt de plugin niet meer in de nieuwste Firefox.
Doet het bij mij anders nog prima in Firefox.

Pagina: 1