Nieuwe router 50 - 60 euro

Pagina: 1
Acties:

• essentials9002
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-09-2021
Ik zoek een?
Ik wil een nieuwe router kopen, omdat mijn huidige router oud is en de verbinding steeds wegvalt.

Wat is je budget?
Ongeveer 50 - 60 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen Sitecom routers, daar heb ik slechte ervaringen mee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PS3 bekabeld beneden naast de router, Compaq Presario CQ62-210sd boven via draadloos internet, Motorola Moto G 2013 door het hele huis en in de tuin.

In de toekomst ga ik boven ook gamen op een nieuwe gamepc dus daar moet het internet ook goed voor zijn. Denk dat een kabel niet handig is, want mensen moeten naar boven kunnen lopen zonder op te moeten passen voor de kabel en ik moet dan mijn deur open laten staan als ik een kabel heb. Dus ik denk dat ik via draadloos internet online ga gamen, hopelijk gaat dat dan wel.

Ik heb zelf al gevonden dat de TP-Link-WDR-4300 en de Tp-Link Archer C2 waarschijnlijk goede keuzes zijn. Ik weet niet welke van deze 2 routers ik moet nemen en of een andere router niet misschien een betere keuze is. Ik heb een alles-in-1 pakket van Ziggo (de duurste). Mijn huidige router is oud en slecht en is aangesloten op de Ziggo ubee modem.

De archer c2 is wel makkelijker te krijgen, die is op meer plaatsen te koop. De wdr4300 was bij veel winkels uitverkocht.

[ Voor 16% gewijzigd door essentials9002 op 12-03-2015 16:39 ]

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik zou nog even doorsparen als ik jou was!
Rond € 100 zijn veel betere routers te vinden, zoals de Asus RT-AC66U.

"Soylent Green is people!"

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05-2025
De wdr4300 heeft een lagere doorvoersnelheid.

Ik heb deze de wdr4900 een sneheidsmonster, stream HD content no problem. werkt uitstekend met ziggo
pricewatch: TP-Link TL-WDR4900

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'