Toon posts:

Emachines el1358 GPU upgraden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een graphics card om mijn game ervaringen te verbeteren!
Ik heb een emachines 1358el en dat is best kleine computer en jammer genoeg past niet iedere graphics card erin.
Ik had ergens op interet gezien dat "Zotac Gt520 (synergy edition)" een mogelijkheid is, alleen weet ik er niet zo heel veel van af en zou ik graag willen weten wat jullie ervan denken, en of jullie misschien iets beters weten?
Mijn pc bevat 4GB RAM
Nvidia
ong 400GB Geheugen
En heeft als ik het goed heb geen graphics card erin zitten

Wat is je budget?
Mijn budget is tussen de 60-90 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merkvoorkeur

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het voornamelijk gebruiken om te gamen, ik hoop ermee mijn fps te verbeteren.
Ik speel momenteel met 10-20 fps, en dat is echt bagger....:/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 09:42 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:56
Welke games speel je? Ik neem aan niet hele zware games met een GeForce 6150SE ;)
En met welke instellingen en resolutie speel je die games dan?
Is dit misschien iets: pricewatch: Asus GT 730 Passive LP
Passief gekoeld, low-profile (dus klein) en je zou er bijvoorbeeld alle Blizzard games goed op moeten kunnen spelen.

Volgens mij past er wel een redelijk grote videokaart in. Dus je hoeft er niet eens een te kopen die low-profile is.

Ik vind het lastig in te schatten wat nu eerder een bottleneck gaat vormen voor jouw PC. De processor of de RAM. Als je iets meer wilt uitgeven kan je ook voor de GT740 gaan. Maar nogmaals. Het is handig te weten welke games je speelt of wilt spelen en op welke resolutie en welke instelling (als in low, medium, high, ultra).

Je moet trouwens bij de GT730 en GT740 kaarten opletten dat je de GDDR5 varianten neemt. Er zijn daar ook GDDR3 en DDR3 varianten van.

[ Voor 45% gewijzigd door Fleximex op 12-03-2015 22:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil league of legends spelen haha
Mijn computer resolutie kan ik helaas nog niet opnoemen "ben op werk"
maar ik schat iets tussen de 1300-700

en ik speel momenteel op extreme low graphics

En ik ben al bij een aantal winkels met me pc geweest "zoals mediamarkt"
Het enige wat ik daar tehoren kreeg is dat ze me niet verder konden helpen omdat ze geen graphics cards verkochten die zouden passen is mijn pc:/

Ik denk dat ik voor de GT740 ga, maar is het zeker dat die erin zou passen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 09:35 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Heb je misschien een link naar je pc, want als ik dat serie nummer google krijg je vrij weinig hits.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Kijk, de pc die je hebt is een office- internet pc, en dus niet al te krachtig. Daar ben je zelf ook al achter.
Zelfs toen je die pc kocht, was het al een zogenaamde instap-model.

Gewoon niets aan doen, en gebruiken waarvoor die bedoelt is: internet /office.
Verder is het de vraag dat als je er een graka instopt, of de voeding het wel trekt.

@ brooky het is de emachine el1358

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Reepje schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:38:

@ brooky het is de emachine el1358
offtopic:
Ah, blijkbaar is google niet zó flexibel om die letters om te draaien ;).

[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 13-03-2015 09:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16883114085

Ja klopt reepje, maar ik wil voor een aantal maanden nog wat gebruik maken van die pc voordat ik een nieuwe koop, vandaar dat mijn budget redelijk laag ligt.

"De site laat een 1352 zien, maar ze zijn praktisch het zelfde

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 09:44 ]

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Zeker als je over een paar maanden een nieuwe gaat aanschaffen, waarom hier nog geld tegenaan gooien en niet meteen die nieuwe kopen?

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik van plan ben om een alien pc te kopen, alleen duurt het voor mij nog wel even om dat geld bij elkaar te sparen >.<
en een paar maanden zonder fatsoenlijk gebruik te kunnen maken van me pc kan ik echt niet aan haha
Vandaar.:)

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:53:
omdat ik van plan ben om een alien pc te kopen, alleen duurt het voor mij nog wel even om dat geld bij elkaar te sparen >.<
Ik zou daar niet voor sparen, maar voor een paar honderd euro minder een echt fatsoenlijke game pc in elkaar zetten. Aliens zijn hopeloos overpriced. Scheelt je weer die paar maanden sparen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens even rondkijken hoe en wat met het bouwen van een pc, alleen om eerlijk te zijn ben ik niet de handigste met dat soort dingens.
Zou ik jullie nog kunnen benaderen bij het bouwen van de pc? "en advies bij de onderdelen"?

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:07
tuurlijk kan je altijd advies vragen. en misschien is er een tweaker in de buurt die je kan helpen. bekijk anders eens een youtube filmpjes over het bouwen van een computer. anders zijn er genoeg computerwinkels die hem voor een 30-100 euro in elkaar willen zetten voor je. ben je alnog veel goedkoper uit dan een alian crap

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:34
Om advies te vragen over de onderdelen ben je meer dan welkom. Als je geen vertrouwen hebt in het zelf bouwen van een pc kun je dat ook laten doen door een winkel. Dat kost je een €50. Het is echter wel redelijk makkelijk vind ik zelf, maar ik kan me voorstellen dat je er de tijd niet voor over hebt.

• Fleximex
http://www.manualowl.com/m/eMachines/EL1358/Manual/258034

Vanaf pagina 29 begint de System Disassembly. Daar wordt uitgelegd hoe je de kast uit elkaar kan halen. Misschien heb je er wat aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ah! Hartstikke bedankt mensen!

Verwijderd

Topicstarter
http://gamepc.nl/game-pc-budget
Ziet dit er okee uit, of zou ik er nog iets bij moeten aanpassen?

Alvast bedankt!:)

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Ligt er helemaal aan wat je wil. LoL en wat MC zal wel lukken, alles meer dan dat gaat die niet trekken. Gamepc.nl is trouwens net zo ook overprijst. Begin eens bij de reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2015. Stel een budget vast, bekijk andere topics uit Desktop Aankoopadvies met hetzelfde budget en open eventueel je eigen topic daar. Wel helemaal compleet met het beantwoorden van de vragen (zoals je dat hier ook hebt gedaan dus) en een (eigen) lijstje van producten met de Handleiding Pricewatch.

• loki504
Als je gewoon snel een leuke pc wil hebben neem dan gewoon de best buy guide over. Sicomputers kan ook direct de best buy guide voor je in elkaar te zetten. Hoef je ze alleen even te bellen/mailen. Kost een stukje minder en alles is goed op elkaar afgestemd. Zolang je LoL op ultra wil spelen en AAA games op low/medium dan is de BBG budget game pc meestal een aanrader.

Ps wat is je budget nu?

Ps. Om je een beeld te geven van wat je zou krijgen. Bij de budget pcgamer.nl die je linkte

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD A4-5300 Boxed€ 32,-€ 32,-
1MSI A78M-E35€ 51,70€ 51,70
1Hitachi Travelstar Z5K500, 500GB€ 40,-€ 40,-
1Cooler Master K350€ 41,53€ 41,53
1Crucial Ballistix Sport BLS4G3D1609DS1S00CEU€ 31,63€ 31,63
1Asus DRW-24F1ST Zwart€ 14,99€ 14,99
1Antec VPF Series 450W€ 51,46€ 51,46
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 263,31

Alles het zelfe behalve de voeding deze is vervangen voor een kwaliteits voeding.

[ Voor 80% gewijzigd door loki504 op 13-03-2015 15:50 ]

• Mrten
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-02 21:21
Het in elkaar zetten van een PC is geen probleem als je een paar Youtube video's bekijkt. Ik heb mijn eerste PC in elkaar gezet met behulp van deze video.

• Reepje
  • Niet online
loki504 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:28:
Als je gewoon snel een leuke pc wil hebben neem dan gewoon de best buy guide over.

Ps. Om je een beeld te geven van wat je zou krijgen.

Alles het zelfe behalve de voeding deze is vervangen voor een kwaliteits voeding.
Jij bent ook een mooie. Dat is een link naar een een instap budget systeem. Dus daar schiet de TS nog niets mee op.

Want hij wil gamen. En dan neem je minimaal het budget game systeem (ongeveer 500 euro incl assemblage), of beter het basis game systeem van tegen de 760 euro.

• Fleximex
Ik zou anders eerst eens vertellen wat je budget is en welke randapparatuur (muis, toetsenbord, headset, scherm, muismat, etc) je hebt en eventueel wilt gaan kopen of vervangen.

• loki504
Reepje schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:18:
[...]

Jij bent ook een mooie. Dat is een link naar een een instap budget systeem. Dus daar schiet de TS nog niets mee op.

Want hij wil gamen. En dan neem je minimaal het budget game systeem (ongeveer 500 euro incl assemblage), of beter het basis game systeem van tegen de 760 euro.
Het was een idee te geven wat pcgamer.nl leverd voor dat geld. Heb nergens gezegt dat het een systeem was om op te gamen(al doet pcgamer dat wel zo overkomen).
Ik weet ook wel dat het niet geweldig is. Instap apu en 4gb ram... Daarom verwees ik hem ook naar de tweakers bbg budget game pc.

• Reepje
  • Niet online
ok, ik begrijp het nu. Maar het is wel verwarrend, want de indruk wordt gewekt dat het te overwegen zou zijn.

Maar, wie weet kan de TS er wel mee uit de voeten: we weten immers niet welke spelletjes op welke resolutie hij wil spelen. Als het om Pokemon gaat, dan zal dat best wel lukken op een 300 euro bakje.

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
offtopic:
Echt om te huilen dat gamepc.nl. Voor de oplettende kijker, de reviews zijn compleet random. Een groot gedeelte is zelfs van voor de introductiedatum van de cpu dus kan nooit bij die pc horen :X.

[ Voor 8% gewijzigd door br00ky op 13-03-2015 15:58 ]

Pagina: 1