[Wordpress] front end login

Pagina: 1
Acties:

• vinz98
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02-2022

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Topicstarter
**OPGELOST**

Ik wil een kosteloze marktplaats/secondhandshop maken voor een bepaalde doelgroep. Omdat ik zo ontzettend veel goede ervaringen heb opgedaan met Wordpress wil ik dat ook daar weer mee doen en dat kan met de juiste plugins. (Another WordPress Classified plugin).

Een vereiste is dat mensen een account moeten aanmaken om een ad aan te kunnen maken. Probleem (vind ik) is dat mensen naar de backend worden gestuurd en het adres van je (verborgen) login pagina van Wordpress zien. Ik vind dat een onprettig gevoel.

Bestaan er plugins die gewoon een popup schermpje maken in de frontend en de gebruikers de backend niet te zien krijgen? Ik weet wel dat er opleuk manieren zijn om de WP login te verfraaiien maar evengoed blijft het adres dan in de urlbalk te zien.

Ik heb niet ontzettend veel opleiding in programmeertaal dus iets simpels en doeltreffends heeft de voorkeur.

[ Voor 1% gewijzigd door vinz98 op 12-03-2015 14:14 . Reden: **OPGELOST** ]

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-01 23:08
http://lmgtfy.com/?q=wordpress+frontend+login

Maar serieus, heb je al wel zelf gezocht? Ik vind op de eerste pagina al veel resultaten...

• vinz98
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02-2022

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

Topicstarter
Ik heb zelf al weken gezocht maar niet op die woorden! Hoe blind kan je zelf zijn he...Super!

Verwijderd

Je kan beter zoeken op modal login in de wordpress plugin directory!