Ik heb al meer dan een jaar twee Chromecasts. Sinds deze week had ik echter ineens haperingen bij het afspelen van Netflix (steeds opnieuw bufferen).
Ik dacht ik geef de Chromecast een Factory reset en dan zal het wel verholpen zijn. Helaas, sindsdien wil hij geen verbinding met maken met mijn wifi. Bij het instellen herkent de app op tablet of telefoon de Chromecast, maar bij het selecteren van de wifi geeft deze aan dat de Chromecast geen verbinding krijgt.
Door euvel gebeurt met beide Chromecasts. Daarom heb ik ook een ander access point geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Heeft er iemand een idee?
Gebruikt in combinatie met:
Tp-link TL-WA801ND (laatste firmware)
D-link DIR655 (laatste firmware)
Nexus 9 (Android 5.02)
Moto G (Android 5.02)
Yamaha RX-V475
Philips 40PFL7605
Het enige dat verandert is in de tijd dat het probleem ontstond is dat mijn moto g geupdate naar Android 5.02. Maar met de Nexus die al lollipop had had ik tot dan toe ook geen problemen...
Ik dacht ik geef de Chromecast een Factory reset en dan zal het wel verholpen zijn. Helaas, sindsdien wil hij geen verbinding met maken met mijn wifi. Bij het instellen herkent de app op tablet of telefoon de Chromecast, maar bij het selecteren van de wifi geeft deze aan dat de Chromecast geen verbinding krijgt.
Door euvel gebeurt met beide Chromecasts. Daarom heb ik ook een ander access point geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Heeft er iemand een idee?
Gebruikt in combinatie met:
Tp-link TL-WA801ND (laatste firmware)
D-link DIR655 (laatste firmware)
Nexus 9 (Android 5.02)
Moto G (Android 5.02)
Yamaha RX-V475
Philips 40PFL7605
Het enige dat verandert is in de tijd dat het probleem ontstond is dat mijn moto g geupdate naar Android 5.02. Maar met de Nexus die al lollipop had had ik tot dan toe ook geen problemen...
11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º