Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meerdere draadloze toetsenborden en muizen

Pagina: 1
Acties:

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:33
Hallo allemaal,

Eerst even wat info over de situatie: Waar ik op dit moment werk zijn we bezig met een verhuizing van allemaal kleine gebouwen naar 1 groot gebouw. Dit betekent dat we in augustus met 800 man in 1 gebouw zitten. Aangezien iedereen 2 beeldschermen en een dockingstation heeft, levert dat een hoop kabels op. Ik wil een poging gaan doen om de kabels zoveel mogelijk te reduceren. 8)

Dus ik wil gaan beginnen met het aanschaffen van draadloze toetsenborden en muizen. Maar nou komt mijn vraag: Als er 800 van die setjes gebruikt gaan worden, hoe zit het dan met de interventie? Ik wil natuurlijk niet dat ik de laptop van mijn buurman ga besturen. :+

Alle hulp is welkom en alle ideeën en/of opmerkingen, worden zeer gewaardeerd!!!

Met vriendelijke groet,

dehardstyler

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-11 14:44

Barrycade

Through the...

Wij zitten met 500 man in een flexkantoor en hebben ook allemaal TB en muis draadloos van Dell. Geen enkel probleem ondervonden tot op heden.

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:35

CeesKees

I rest my Kees

En dell maakt gewoon gebruik van Logitech tobo's/muizen die ze rebranden.

Wij gebruiken deze op kantoor:

pricewatch: Logitech MK520 Wireless Combo (QWERTY)

Ik denk dat wanneer je er 900 gaat bestellen er wel een leuke korting te organiseren is. (of 500 batterij-verpakkingen erbij)

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:33
Barrycade schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:11:
Wij zitten met 500 man in een flexkantoor en hebben ook allemaal TB en muis draadloos van Dell. Geen enkel probleem ondervonden tot op heden.
Dank je wel voor de info! Is dit dan met 1 wireless reciever of met 2? Of via bluetooth, kan natuurlijk ook nog :P
CeesKees schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:16:
En dell maakt gewoon gebruik van Logitech tobo's/muizen die ze rebranden.

Wij gebruiken deze op kantoor:

pricewatch: Logitech MK520 Wireless Combo (QWERTY)

Ik denk dat wanneer je er 900 gaat bestellen er wel een leuke korting te organiseren is. (of 500 batterij-verpakkingen erbij)
Dit lijkt me een hele goeie optie die hoogst waarschijnlijk goed gaat werken! Alleen vervelend dat er losse batterijen in moeten, hoelang gaan deze ongeveer mee? Gebruik is gemiddeld denk ik 6 uur per dag.

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:35

CeesKees

I rest my Kees

Batterijen?
Van de muis ongeveer een jaar.

Toetsenbord langer.

Let wel, geen oplaadbare batterijen gebruiken!

[ Voor 27% gewijzigd door CeesKees op 12-03-2015 14:57 ]

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!