Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Specs van Lenovo Thinkpad Yoga 14

Pagina: 1
Acties:

• Nickkk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04-2024
Hi allemaal!

Ik heb een Thinkpad Yoga 14 op het oog. Nu was in 2014 in de VS hiervan reeds een release en de 2015 versie wordt in Mei verwacht. En inderdaad de Thinkpad Yoga 14 is nog niet te koop op de website van Lenovo.

De 2015 versie t.o.v. de 2014 versie heeft:
- 5e generatie processer
- de buttons van de trackpad zijn aparte buttons en niet meer geintegreerd in trackpad (kreeg Lenovo veel klachten over t.a.v. de 2014 versie).
- en ongetwijfeld nog andere dingetjes.

Nu kom ik het volgende sinds kort tegen op Tweakers: pricewatch: Lenovo Thinkpad Yoga 14 20DM003QMH

Ik vraag mij dus af of dit de 2014 of de 2015 versie betreft (2014 dan geupdate naar 5e generatie processor)? Ik heb het 2 van die internet winkels ook al gevraagd maar die kunnen er geen antwoord op geven.

Mijn vraag is concreet: heeft de 20DM003QMH uitvoering inderdaad aparte buttons voor de trackpad (2015 versie) of zijn deze hierin geintegreerd (2014 versie)? Is dit ergens te controleren?
Afbeeldingen van de trackpad bij het aanbod spreken elkaar soms tegen (beide komt voor in de afbeeldingen en soms spreken afbeeldingen bij 1 en dezelfde internetwinkel elkaar tegen).

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:36
http://azerty.nl/0-5061-8...ptis.html?channel_code=40
Azerty heeft het idd over een 5e generatie processor.
Het lijkt mij de nieuwe te zijn.

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
Twijfelgeval, aangezien de plaatjes het 2014 model laten zien of niks. Maar aan de specificaties te zien gaat het gewoon om het nieuwe 2015 model.

Edit: buitenlandse websites laten de plaatjes zien van het 2015 model.
http://www.1a.lv/datorteh...pad_yoga_14_s3_20dm003qmh (alhoewel het eerste plaatje volgens mij weer het 2014 model laat zien)

[ Voor 45% gewijzigd door tweegroenethee op 12-03-2015 17:26 ]

• Nickkk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04-2024
Lenovo heeft geen webpagina o.i.d. waar dit o.b.v. modelnummer is op te zoeken, vrees ik?

Toch vreemd. Vandaag is de Thinkpad Yoga 14 ook beschikbaar gekomen op de website van Lenovo zelf. Je zou dus denken model 2015. Maar de plaatjes op hun eigen website geven ook het model van 2014 weer met de buttons geintegreerd in de trackpad. En bij hun Thinkpad Yoga 15 staan wel gewoon plaatjes met seperate buttons. Lastige is ook dan niemand antwoord kan geven, en het is toch wat duur om zomaar te kopen en dan maar te zien/gokken. Dezelfde klachten waren er overigens m.b.t. een digitizer omdat niet altijd stond aangegeven of de laptop daarvoor geschikt is (en dit desondanks soms wel was maar soms ook niet). Dan is het maar afwachten totdat iemand het model heeft gekocht en het kan vertellen...