Android autoradio met Blackbox camera Skoda Octavia 2009

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriendje100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Goedemorgen,

Ik ben een tijdje opzoek naar een Android autoradio (dubbel din) waar ook een camera op aan gesloten kan worden om te gebruiken op de achtergrond om je rit te filmen (Autoguard). Dus niet om te gebruiken als achteruit camera!
Monenteel doe ik dit met de mobiel, omdat ik deze ook gebruik voor Navigatie (Waze).

Verder zou deze ook Canbus moeten ondersteunen, zodat deze opties overgenomen worden op de radio.

Voorbeeld van een radio: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Ik kom deze funties alleen tegen op autoradio's met Windows ce incl. navigatie (iGO). Maar ik wil Android, zodat ik mijn eigen tools kan draaien :) , incl. mijn blackbox programma.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:47

-tom-562

Oliesjeik

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriendje100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Dat klopt, maar dan heb ik nog geen aansluiting voor de blackbox camera. Alleen voor een achteruitrij camera. en de meeste zonder canbus!
En ook nog niet voor de Skoda.

Zo snel kon ik het algemene ook vinden ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Vriendje100 op 12-03-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Vriendje100 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:41:
Goedemorgen,

Ik ben een tijdje opzoek naar een Android autoradio (dubbel din) waar ook een camera op aan gesloten kan worden om te gebruiken op de achtergrond om je rit te filmen (Autoguard). Dus niet om te gebruiken als achteruit camera!
Monenteel doe ik dit met de mobiel, omdat ik deze ook gebruik voor Navigatie (Waze).

Verder zou deze ook Canbus moeten ondersteunen, zodat deze opties overgenomen worden op de radio.

Voorbeeld van een radio: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Ik kom deze funties alleen tegen op autoradio's met Windows ce incl. navigatie (iGO). Maar ik wil Android, zodat ik mijn eigen tools kan draaien :) , incl. mijn blackbox programma.

Iemand een idee?
Waarom koop je die van marktplaats niet?