Coolpasta smeer je tussen je cooler en je processor. Het zorgt ervoor dat microscopische groeven in je cooler en cpu worden opgevuld, zodat er een optimale thermische overdracht plaats vind tussen de cpu en de cooler.
Er moet dus wel een cooler op.
In principe blijft het niet plakken volgens mij (het is dus niet bedoeld om je cooler mee vast te plakken o.i.d.)
Er moet dus wel een cooler op.
In principe blijft het niet plakken volgens mij (het is dus niet bedoeld om je cooler mee vast te plakken o.i.d.)
Gebruik een heel klein laagje, want als er een te dikke laag tussen zit isoleert dit ook.
Raak het spul ook niet aan, het is kankerverwekkend. Was in ieder geval je handen na afloop.
Raak het spul ook niet aan, het is kankerverwekkend. Was in ieder geval je handen na afloop.
Oh shit ik gebruikte het altijd als tandpastaOp Friday 15 June 2001 18:39 schreef Commander_Zulu het volgende:
De vos loopt door het bos.
kankerverwekkend....Op vrijdag 15 juni 2001 18:39 schreef Commander_Zulu het volgende:
Gebruik een heel klein laagje, want als er een te dikke laag tussen zit isoleert dit ook.
oooooow das fijn om te weten
alleen een beetje laat
Nou als het kankerverwekkend was dan zou het op de verpakking moeten staan
En wat staat er op mijn tube -> juist helemaal niks over giftigheid.
Die kankerverwekkende zooi is toch allang verboden?
En wat staat er op mijn tube -> juist helemaal niks over giftigheid.
Die kankerverwekkende zooi is toch allang verboden?
Verwijderd
Hmmm, volges mij is het idd tegenwoordig allemaal allang niet meer kankerverwekkend. Ik kan me tenminste nog herinneren dat ik een jaar geleden nog ff een tubetje coolpasta ging halen en opeens te horen kreeg dat ze die niet meer leverden omdat het kankerverwekkend was en slecht voor de core (ook leuk!)... toen hadden ze dus nog twee keuzes over: arctic silver en nog 1 of ander goedkoop wit spul.
Verwijderd
Wat voor wit spul ?Op vrijdag 15 juni 2001 19:50 schreef PsyFlux het volgende:
Hmmm, volges mij is het idd tegenwoordig allemaal allang niet meer kankerverwekkend. Ik kan me tenminste nog herinneren dat ik een jaar geleden nog ff een tubetje coolpasta ging halen en opeens te horen kreeg dat ze die niet meer leverden omdat het kankerverwekkend was en slecht voor de core (ook leuk!)... toen hadden ze dus nog twee keuzes over: arctic silver en nog 1 of ander goedkoop wit spul.
Wit spul is NOOIT goed als het goedkoop is hoor !
Verwijderd
veel beter als lucht in elk geval... Als er maar iets tussen zit.Op zaterdag 16 juni 2001 00:42 schreef Mp3psycho2001 het volgende:
Wat voor wit spul ?
Wit spul is NOOIT goed als het goedkoop is hoor !
Of het nu goedkoop spul is of Artic Silver II dat maakt hooguit twee graden uit.
Bovendien was dat artic silver te dik voor een k6-2/3(+) processor (grote oppervlakken), dan kun je beter van dat witte koelprut nemen (geen flauw idee wat de naam is, en ik heb et niet bij de hand) want dat is veel dunner en perst er beter onderdoor.
net wat er gezegd word.. een dun laagje en zorgen voor een goede verbinding tussen de processor en koelframe.. en natuurlijk een fannetje erop..
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Pagina: 1