Hoi,
ik ben een desktop aan het samenstellen voor thuisgebruik. Deze gaat een oudere desktop (+/- 8 á 10jr oud) vervangen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het normale gebruik eigenlijk. Systeem zal voor gebruikt worden om te surfen, werk gerelateerd ingezet worden (geen zware grafische of rekenkrachtige programma's), af en toe basis photoshop, je kent het wel. Het is wel belangrijk dat het systeem echt weer een aantal jaren met ruim gemak mee kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen echte maximum prijs, het moet gewoon degelijk en goed zijn (hierdoor twijfel ik over de kast, is deze degelijk genoeg?)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee geen enkel component van de huidige desktop gaat mee. Randapparatuur is wel aanwezig (scherm, toetsenbord, muis, printer, synology).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder de lijst:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor de processor, voor de rest niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Vragen?
Ja; zoals hierboven ook al genoemd over de kast, is deze geschikt voor dit systeem?
Moederbord, ik heb 'gewoon' het basis model gekozen. Lijkt me gewoon goed?
Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden
ik ben een desktop aan het samenstellen voor thuisgebruik. Deze gaat een oudere desktop (+/- 8 á 10jr oud) vervangen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het normale gebruik eigenlijk. Systeem zal voor gebruikt worden om te surfen, werk gerelateerd ingezet worden (geen zware grafische of rekenkrachtige programma's), af en toe basis photoshop, je kent het wel. Het is wel belangrijk dat het systeem echt weer een aantal jaren met ruim gemak mee kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen echte maximum prijs, het moet gewoon degelijk en goed zijn (hierdoor twijfel ik over de kast, is deze degelijk genoeg?)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee geen enkel component van de huidige desktop gaat mee. Randapparatuur is wel aanwezig (scherm, toetsenbord, muis, printer, synology).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder de lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 70,70 | € 70,70 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 91,84 | € 91,84 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 92,95 | € 92,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 631,19 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor de processor, voor de rest niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Vragen?
Ja; zoals hierboven ook al genoemd over de kast, is deze geschikt voor dit systeem?
Moederbord, ik heb 'gewoon' het basis model gekozen. Lijkt me gewoon goed?
Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden