Toon posts:

Carkit zonder rompslomp...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

The search leverde me niets op dus hier mijn vraag:

Ik zoek een carkit, of beter gezegd een mogelijkheid handsfree in de auto te bellen, zonder dat ik de ellende krijg van het moneteren van allerlei troep als antenne, houder op het dashboard boren, enz..

Wat ik zoek is dus iets dat gemakkelijk kan worden vastgeklikt en bevestigd. Ooit zag ik ergens een handig dingetje dat aan de stangetjes van de hoofdteun was bevestigd, met centraal een luidspreker en rechts een microfoontje... geen idee wat het was...

Iemand een handige oplossing.

ow ja... de gsm met een postelastiek aan m'n hoofd is geen optie >:)

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Een headset misschien?? heb ik ook, werkt wel handig...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
En nog een stukkie goedkoper ook , en je kunt ze meenemen naar bijvoorbeeld een andere auto. Ik heb zo'n telefonisten-ding, werkt echt prima. ff plaatje zoeken.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobiline.nl/mobile_pic/8698145.jpg

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Het apparaat dat aan de hoofdsteun was gemonteerd had feitelijk hetzelfde idee als zo'n headset, alleen met het voordeel dat je 'm nooi hoeft op te zetten.

Verwijderd

Ja want als je em moet opzetten moet je ook ff een hand loslaten... of je moet de hele rit voor lul staan/zitten :9

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

IMHO kan je toch het best voor een profesionele carkit gaan.

Een headset is op zich wel handig, maar alleen prettig bij incidenteel gebruik, vindt ik niet echt een optie.

Het nadeel van de gemiddelde makkelijk te monteren carkit is de matige geluidskwaliteit.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Kiko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:23

Kiko

MOOH!!

Je kunt hem ook laten inbouwen, tenminste als je niet teveel op de centjes let :)

Slapende honden bijten niet

Verwijderd

kijk hier:

www.mrhandsfree.nl

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik heb sinds 3 maanden een Nokia carkit ingebouwd door de dealer.
En hij is echt top ingebouwd.
Zie geen draden. En heb ook niet zo'n lompe microfoon vanaf mijn raamstijl.
Zit een mooi klein microfoontje op mijn interieurverlichting. Zie je eigenlijk helemaal niet. 't is alleen een beetje prijzig. Misschien kun je wat met je baas regelen?

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 12:13 schreef hanko het volgende:
kijk hier:

www.mrhandsfree.nl
uit tests bleek dat de kwaliteit van deze carkit tegenviel (is getest op een site en het huisvrouwenpc-blad "computer idee" :P )

welke goed bleken te zijn waren deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.koopjessite.nl/products/images/Plugin_carkit.gif

deze bleken verrassend goed te presteren! En in tegenstelling tot de 400 gulden van normale carkits, is deze aangenaam goedkoop! Rond de 80 gulden

op www.koopjessite.nl staat meer informatie hierover. Ze zijn leverbaar voor alle Nokia's (zelfs de 8210 en 8850) en ook voor de meeste Ericssons. Deze plug-in carkits worden ook op andere plaatsen verkocht :) Succes!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Op zaterdag 16 juni 2001 20:15 schreef nognix het volgende:

[..]
Let alleen wel op dat de carkit bij dit type
van hierboven niet voor b.v. je asbak komt te zitten. Dat was nl. bij mij het geval.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 21:36
Kun jij handsfree roken dan??

Verwijderd

En heb je dan geen last van galmende telefoongesprekken ... had een vried van mij wel met zo'n setje als in die laatste post ... en dat is best wel irri als je een gesprek aan het voeren bent ... hoor ik 'm 4 keer nagalmen ... vindt 1x wel genoeg ... :)
Pagina: 1