Toon posts:

Iphone met geen orginele apple onderdelen??

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb een beetje een apart probleem en zou graag willen weten of meer van jullie dit hebben.
Vorige week is de camera aan de achterkant van mijn Iphone 5c kapot gegaan, ik krijg opeens zwart beeld en hij wil op geen ene app met camera meer openen.

Ik heb al mijn bestanden eraf gehaald, er weer opgezet, uit en aan gezet, maar helaas allemaal zonder resultaat. Daarom heb ik een afspraak gemaakt bij de apple store in Den Haag.

Hier ben ik vandaag naar toe geweest. Daar heb ik mijn toestel afgegeven en na een uurtje mocht ik hem weer op komen halen.
Toen ik weer terug kwam vertelde de medewerker dat hij geen goed nieuws voor mij had. Ze hebben mijn camera niet kunnen laten maken omdat er in mijn iphone een of meerdere onderdelen zitten die niet orgineel van apple zijn. Hier door mag apple mijn camera niet maken.

Ik was en ben hier nog steeds heel erg verbaasd over, ik heb mijn toestel nieuw gekocht op www.typhone.nl niet tweedehans of refurbished. Ik heb dus geen idee hoe dit kan of wat ik moet doen.
Het toestel is nog geen jaar oud.

Iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Misschien contact opnemen met typhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:09
bobsquad schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:24:
Misschien contact opnemen met typhone?
Dit dus ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Lijkt me duidelijk toch. Contact opnemen met typhone.nl. Als ze dat toestel als nieuw verkochten moet het dat ook zijn. Als het dat niet is moeten ze dat er duidelijk bij vermelden.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik vanmiddag gedaan, de jongen die ik aan de telefoon kreeg vond het een heel apart verhaal en vertelde mij dat de producten die ze verkopen verzegeld worden.
Dus dat ik dit uiteindelijk maar naar hun moest laten opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 23:37
Ik was en ben hier nog steeds heel erg verbaasd over, ik heb mijn toestel nieuw gekocht op www.typhone.nl niet tweedehans of refurbished. Ik heb dus geen idee hoe dit kan of wat ik moet doen.
Het toestel is nog geen jaar oud.

Iemand die mij kan helpen?

lauraisabellax schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:28:
Ja heb ik vanmiddag gedaan, de jongen die ik aan de telefoon kreeg vond het een heel apart verhaal en vertelde mij dat de producten die ze verkopen verzegeld worden.
Dus dat ik dit uiteindelijk maar naar hun moest laten opsturen
Je beantwoord je eigen vraag? Wat verwacht je precies voor antwoord hier te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
of iemand anders misschien ook deze ervaring had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aangezien ik dit een heel raar verhaal vind en me ook aardig opgelicht voel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is iets wat je eerst moet uitzoeken met typhone en Apple. Wij kunnen je hier vooralsnog niet mee helpen.

Mocht je er met typhone of Apple niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen in het Shopping Forum. Dit topic gaat vooralsnog op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.