Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daellat
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-10 12:49
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een headset (mic is belangrijk voor voip).
Ik heb hiervoor met veel plezier gebruik gemaakt van een turtle beach x12 headset. het geluid was goed en het apparaat was comfortabel genoeg en vooral zeer stevig (dat ding heeft wat klappen gehad maar is nog volledig in stand)
Echter begon ik last te krijgen van cable memory / curling. en heb hier niet vroegtijdig genoeg wat aan gedaan. Ik heb nu zulke bundels in mijn kabel: http://i.imgur.com/j1C4iQ3.jpg (de kwaliteit van de foto is niet geweldig maar het probleem is overduidelijk zichtbaar)
aangezien het koper hier en daar al bloot ligt is het simpelweg tijd voor een nieuwe headset.

Echter kan ik er nu gewoon niet goed uit komen.
De g930 van logitech, bijvoorbeeld, is vrij aanlokkelijk. totdat de prijs van 160 euro (de turtle beach was 60) om de hoek komt kijken. Ik geloof al vrij weinig in de meerwaarde van 7.1.. en ik vind de prijs meerwaarde een beetje erg groot voor enkel het draadloze aspect.

Op zich wil ik best meer dan 100 euro uitgeven, en bedraad mag ook (mits bijv. gesleeved of in ieder geval een stuk korter zodat hij niet op gaat krullen zoals mijn trouwe TB x12 :/ )

Heeft iemand tips? de pricewatch is ook wat overspoeld met modellen en ik ben niet geheel thuis op deze markt.

nog even kort wat ik dus precies zoek / TL;DR:
Een headset met mic met een budget van +/- 100 euro. echt als max zou ik toch wel rond de 150 geven, dan verwacht ik ook echt wel kwaliteit :)
stereo is prima, 5.1 is m.i. totaal een gimmick.
Graag over-ear, geschikt voor lange sessies.
Graag draadloos of met sleeve tegen opkrullen van de kabel

Alvast dank voor een ieder die een tip heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 14:23

Shaggy

Misantroop pur sang

Kijk eens bij Sennheiser. Gebruik ik al jaren en zijn echt superdingen, zelfs geschikt voor muziek. Audio is ook zeer goed.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daellat
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-10 12:49
shaggy8675 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:12:
Kijk eens bij Sennheiser. Gebruik ik al jaren en zijn echt superdingen, zelfs geschikt voor muziek. Audio is ook zeer goed.
pricewatch: Sennheiser Sennheiser U 320

deze hebben dan toch mijn interesse weten te wekken.
Nog even uitzoeken of ze echt over-ear zijn en hoe comfortabel dat allemaal is :)
sennheiser gebruik ik al voor mijn in-ear (cx 175) en dat klinkt inderdaad erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:49

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Over het algemeen is het bij het kopen van een headset belangrijk om te luisteren of het geluid je bevalt, als dat niet mogelijk is in ieder geval even op doen om te kijken of ie lekker zit.
Daarnaast even wat reviews speuren op internet om je te beschermen tegen miskopen.

Zelf heb ik de sennheiser pc-350, al zo'n 4-5 jaar. De kwaliteit is erg goed, afgezien van de oorkappen, de (nep)leren oorkappen zijn helemaal versleten en doet echt onder aan de kwaliteit van de rest van de headset.

Draadloos zou ik niet aan beginnen, gezeik met stroom en kwalitatief niet te vergelijken met een echte draad voor de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:56

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies, dus schopje naar CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

pricewatch: Kingston HyperX Cloud Zwart

Komt erg goed uit de bus en goed te betalen. Ook erg goede kwaliteit.
Review van de buren:
http://nl.hardware.info/r...ew-een-echte-game-changer

www.ping-win.nl

Pagina: 1