In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Op vrijdag 15 juni 2001 17:35 schreef -Rob- het volgende:
Klein dingetje, het zal mij overigens niet verbazen als het al eerder gezegd is, maar ik zeg het toch even:
Onder GOT staat nog steeds een bannertje met "Vuurwerk".
Als jullie dan toch zo bezig zijn met GOT, kunnen jullie dat gelijk ook wel even vervangen in een Trueserver bannertje
Ik denk dat ze daar nog niet aan toegekomen zijn. Eerst de boel configgen denk ik
Index / Lieve Adjes / Hosted by Vuurwerk
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
niet helemaal het geval denk ik, want op t.net konden ze wel vervangen wordenOp vrijdag 15 juni 2001 17:37 schreef Jaymz het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ze daar nog niet aan toegekomen zijn. Eerst de boel configgen denk ik
We kunnen helaas merken dat jij weg bentOp vrijdag 15 juni 2001 17:39 schreef RickJansen het volgende:
Waarom doet http://gathering.tweakers.net/index.php het niet? Waarom verwijst die naar arshia.tweakers.net![]()
LolOp vrijdag 15 juni 2001 17:38 schreef jelmervos het volgende:
Check ook boven de knop reply :
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik dacht al: wat bedoelt Jelmervos tochOp Friday 15 June 2001 18:57 schreef pnieuwkamp het volgende:
[..]
LolDa's de topictitel
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Whaha, ROFL.Op vrijdag 15 juni 2001 17:38 schreef jelmervos het volgende:
LOLOp vrijdag 15 juni 2001 17:38 schreef jelmervos het volgende:
Op vrijdag 15 juni 2001 19:08 schreef Femme het volgende:
Arjen moet 'm nog ff veranderen in [afbeelding]
Sinds waneer ben jij geintreseert in trekkers ipv Computers
Advanced sheep-counting strategies
updatetrekker, meuktrekker, turbotrekker...
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Haha LOLOp Friday 15 June 2001 23:22 schreef WouterTinus het volgende:
nu je het zegt...
Verwijderd
Als je in de 8erhoek woont, dan moet je als kind bijna wel met trekkerz gespeeld hebben (kleintjes danOp vrijdag 15 juni 2001 23:13 schreef BrammeS het volgende:
[..]
offtopic:
heheOp vrijdag 15 juni 2001 23:22 schreef WouterTinus het volgende:
nu je het zegt...
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Computer gestuurde Trekkers ???Op vrijdag 15 juni 2001 23:13 schreef BrammeS het volgende:
[..]
offtopic:
humorOp zaterdag 16 juni 2001 12:50 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Computer gestuurde Trekkers ???![]()
![]()
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Omdat arjen een php-developer van android is oid....Op zondag 17 juni 2001 12:24 schreef woutf het volgende:
Uhm, Femme, de template van dit forum is toch gewoon door jullie (jij) gemaakt? Waarom moet Arjen het dan veranderen?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik neem aan dat jullie een soort van contract hadden. Nu Tweakers (en Fokzine) zijn overgestapt naar een andere hosting maatschappij hoe zit het dan met het lopende contract met Vuurwerk?
Is dit afgekocht o.i.d.
(dit is gewoon intresse in het hoe en wat bij tweakers)
Nee dat zag ik net ook, even meldenOp zondag 17 juni 2001 15:32 schreef HappyFun het volgende:
Vergeet FokZine niet met TrueServer banner
Bericht hierboven
Wat ben ik goedOp zondag 17 juni 2001 15:36 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Nee dat zag ik net ook, even melden
Als jij nu ook bent en ff zorgt dat ik vrijdag me "dinges" kan doen
Alles is aangevraagd..
Defunctus Deo Juvente
Het contract met Vuurwerk had een opzegtermijn van een maand. Een maand geleden is het opgezegd, daarom konden we vrijdag verhuizen.Ik neem aan dat jullie een soort van contract hadden. Nu Tweakers (en Fokzine) zijn overgestapt naar een andere hosting maatschappij hoe zit het dan met het lopende contract met Vuurwerk?
Damn Femme.. van mooie BMW naar oude BMW naar tractor..Op zondag 17 juni 2001 15:38 schreef Femme het volgende:
[..]
Het contract met Vuurwerk had een opzegtermijn van een maand. Een maand geleden is het opgezegd, daarom konden we vrijdag verhuizen.
Defunctus Deo Juvente
Er zijn veel te weinig tweakers met trekker icoontjes. Daar moet verandering in gebracht wordenOp zondag 17 juni 2001 15:41 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Damn Femme.. van mooie BMW naar oude BMW naar tractor..![]()
Grasmaaiers die opgevoerd zijn die zijn kickOp zondag 17 juni 2001 15:46 schreef Femme het volgende:
[..]
Er zijn veel te weinig tweakers met trekker icoontjes. Daar moet verandering in gebracht worden. Trekkers zijn cool!
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Nou, als ik mag kiezen tussen een gare trekker of een snelle BMW, dan hoef ik niet lang na te denken.Op zondag 17 juni 2001 15:46 schreef Femme het volgende:
[..]
Er zijn veel te weinig tweakers met trekker icoontjes. Daar moet verandering in gebracht worden. Trekkers zijn cool!