iPhone 5 dock reageert niet.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb net mijn iPhone 5 stofvrij gemaakt in de aux en oplaadstation, alleen mijn oplaadstation doet het hierna niet meer.
Heb het al geprobeerd op te laden via beide kanten, via usb>laptop en usb>stopcontact.

Word het vergoed of hoe verhelp ik dit? Want ik woon niet echt dicht bij Amsterdam in de buurt en ik heb de iPhone niet direct bij Apple gekocht maar bij KPN, maakt dit ook uit?

Heb inmiddels ook een verzoek ingediend bij Apple..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb je het stof nu niet juist verplaatst waardoor het niet meer werkt?

Waarmee heb je het schoongemaakt?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BillSpaarbank schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:28:
Heb je het stof nu niet juist verplaatst waardoor het niet meer werkt?

Waarmee heb je het schoongemaakt?
Ik heb het schoongemaakt met het pinnetje van de simkaart, waarmee je dus de simkaart er uit kan halen.
Alleen ik ga morgen naar een van die reparatiezaken en dan laat ik het wel voor 50 euro vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:36

talin

ES-MA

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:45:
[...]

Ik heb het schoongemaakt met het pinnetje van de simkaart, waarmee je dus de simkaart er uit kan halen.
Alleen ik ga morgen naar een van die reparatiezaken en dan laat ik het wel voor 50 euro vervangen...
dat ding is van metaal, om nou met een metalen pin in een connector te gaan schoonmaken is geen gelukkige keuze, volgende keer een tandenstoker of iets wat niet geleid gebruiken.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
talin schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:59:
[...]

dat ding is van metaal, om nou met een metalen pin in een connector te gaan schoonmaken is geen gelukkige keuze, volgende keer een tandenstoker of iets wat niet geleid gebruiken.
Heb hem inmiddels al laten repareren voor 50 euro, volgende keer inderdaad met een wattenstaafje of tandenstoker schoonmaken..
Overigens doet mijn oplader het nu weer helemaal en steekt er niet een klein beetje uit zoals bij mijn vorige dock station. :)