Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• sdop
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-10 19:53
Ik zoek een?
High-end smartphone met ong. 5 inch scherm
4G van Hi dus op 800MHz
NFC
Formaat maximaal ter grootte van iPhone 6 Plus

Wat is je budget?
Maakt niet uit

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mocht het een chinaphone worden dan wil ik wel alles kunnen wat met een normale Android kan en dus google playstore etc.

Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Mi 4
Jiayu S3
Moto X

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind het niet waard om de S6 of M9 te kopen.
Ik zit bij Hi dus wil overal op hun 4G kunnen. Is nu bijvoorbeeld niet mogelijk met mijn iphone 5.

[ Voor 5% gewijzigd door sdop op 12-03-2015 11:11 ]

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
sdop schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:36:
Ik zoek een?
High-end smartphone met ong. 5 inch scherm

Wat is je budget?
Maakt niet uit

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mocht het een chinaphone worden dan wil ik wel alles kunnen wat met een normale Android kan en dus google playstore etc.

Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Mi 4
Jiayu S3
Moto X

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vind het niet waard om de S6 of M9 te kopen.
Ik zit bij Hi dus wil overal op hun 4G kunnen. Is nu bijvoorbeeld niet mogelijk met mijn iphone 5.
Xiaomi mist de 800 band voor 4G ook.
Jiayu S3 is qua prijs/kwaliteit natuurlijk geweldig.
Playstore moet je alleen even aan de shop waar je hem koopt vragen of ze die erop zetten.

[ Voor 64% gewijzigd door Momus op 11-03-2015 19:25 ]

• sdop
Zijn er nog andere telefoons die bij de specs van deze telefoons in de buurt komen?
Dus ze mogen wel duurder zijn dan de rest, maar bijvoorbeeld telefoons die ik niet in het lijstje heb staan.

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:06
sdop schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:18:
Zijn er nog andere telefoons die bij de specs van deze telefoons in de buurt komen?
Dus ze mogen wel duurder zijn dan de rest, maar bijvoorbeeld telefoons die ik niet in het lijstje heb staan.
Ik zit in dezelfde richting te denken als jij voor m'n nieuwe telefoon en heb de Honor 6 nog op m'n lijstje met mogelijkheden staan.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Honor 6plus is een heel mooi toestel. Net als de Meizu mx4 en mx4 pro.

• sdop
Kijk, die honor 6 lijkt me ook nog wel wat. Maar kan die ook op de 800 band voor 4G?

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ja, de versie die in NL verkocht wordt wel - die is alleen geen dual-sim.

• sdop
Hmm, ik ben nog steeds niet echt overtuigd welke ik ga nemen. Mist bijvoorbeeld ook NFC wat ik toch wel handig zou vinden.
En die processor ken ik niet. Iemand meer info daarover?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57

gwystyl

Beugeltje dan maar?

sdop schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:37:
Hmm, ik ben nog steeds niet echt overtuigd welke ik ga nemen. Mist bijvoorbeeld ook NFC wat ik toch wel handig zou vinden.
En die processor ken ik niet. Iemand meer info daarover?
Bij die pricewatch link even klikken op het tabblad reviews en je komt onder andere dit tegen: reviews: Honor 6: meer braaf dan 'brave'. Daarin staat ook wat meer informatie over de processor.

Verder vind ik je vraagstelling een beetje vaag. Je bent op zoek naar een high-end telefoon met een onbeperkt budget, maar je wil geen S6 of M9 kopen omdat die te duur zijn. Je hebt dus wel een prijs in je hoofd. Verder noem je middenklasse toestellen die het ongetwijfeld prima doen, maar echt niet high-end genoemd kunnen worden.
Wat vind je goed/slecht aan de toestellen die je genoemd hebt?
Welke features wil je naast het 5" scherm hebben? Je noemt na een stuk of wat antwoorden dat je wel graag NFC wil. Als je een lijstje maakt met features die je wil hebben, kan je al veel gerichter zoeken.
Is er een maximale afmeting? Vanaf een iPhone 5 is een 5" best een grote overgang, ik kan me voorstellen dat je daar ook goed naar wil kijken.

Een optie als je buiten de standaard toestellen wil zoeken is de Blackberry Z30. Hier kan je de meeste android apps op installeren. Met de laatste OS-update wordt de Amazon Appstore meegeleverd, en de Play store is er op te krijgen met wat moeite.

[ Voor 27% gewijzigd door gwystyl op 12-03-2015 10:23 ]

• sdop
Ik heb nergens gezegd dat de S6 of M9 te duur zijn, maar ik vind het niet waard om die te kopen. M9 kan ik net zo goed M8 kopen en bij de S6 zijn er weer andere dingen zoals geen micro sd slot, geen verwisselbare accu etc.
Wat raad jij aan dan?

- Ik heb wat extra informatie in m'n beginpost gezet

[ Voor 10% gewijzigd door sdop op 12-03-2015 11:12 ]

Pagina: 1