Toon posts:

Op zoek naar de juiste SSD

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik wil graag een SSD aanschaffen om deze in mijn Lenovo Y50 te plaatsen. Ik kwam op CoolBlue twee ssd's tegen die mij wel interessant leken, namelijk:

- De Crucial MX100 512GB

- De Samsung 850 EVO 500GB

Welke ssd zouden jullie kunnen aanraden en waarom? Wat is precies het verschil tussen MLC en TLC en hoe zit het met de betrouwbaarheid van de ssd's? Is het ene merk betrouwbaarder dan de ander?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2015 17:36 . Reden: toevoeging ]

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Verwijderd

Topicstarter
Oh hé dat was precies wat ik zocht. De benchmarks geven gelijk meer duidelijkheid, bedankt voor de snelle reactie.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Beste vraag ever!!!! Nog nooit eerder voorgekomen. Oh wacht , praktisch elke dag.... Kijk eens verder in het topiclijstje en zie daar een waslijst aan gelijkwaardige topics

39

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-01 18:07
Het grote SSD topic is een goed startpunt.

Als je de specs vlug even vergelijkt is vooral de stroombescherming die de Crucial extra heeft misschien wel interessant. Ik heb zelf al 2 verschillende versies van de EVO reeks gehad en geen problemen mee gekend. Ook de Samsung Magician software is best handig.

Verwijderd

Hoi Brenndt,

Welkom op GoT!

Echter, dit forum is geen helpdesk waar je zomaar vragen kunt stellen. We verwachten van je dat je eerst zelf moeite doet met zoeken en inlezen. Juist dit soort vragen die dagelijks gesteld worden, kun je veel informatie vinden in het SSD topic en elders.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.