Gezien het reactie systeem op de schop is gegaan kan dit probleem mogelijk nu wel worden opgelost. Momenteel rekent de gemiddelde reactie score zover ik weet ook comments zonder reactiescore mee met een standaardwaarde van 0. Ik kan mij vaag herinneren dat een aantal jaar (?) terug mij is verteld dat dat niet op te lossen was omdat het systeem te complex ofzo was, maar nu alle code is herschreven (?) is dat mogelijk een kleiner probleem. En zelfs het herberekenen van een nieuw gemiddelde lijkt me met de computerkracht die er nu is een non issue (als de ids oplopend zijn zijn er 'maar' 8 miljoen comments, dat kan ik zelfs op m'n oude laptopje rustig doen). Maar goed, puur een ideetje wat me plots te binnen schoot (zat wat rond te kijken naar gemiddeldes van verschillende gebruikers naar aanleiding van posts in het moderatie forum).
PS. Ander idee wat hier samen mee komt kijken is misschien niet het gemiddelde vanaf het begin van het account tonen, maar in plaats daarvan het gemiddelde van het laaste half jaar ofzo te tonen. Dat zegt namelijk meer over de gebruiker dan de rommel die hij schreef op de middelbare school ofzo
PS. Ander idee wat hier samen mee komt kijken is misschien niet het gemiddelde vanaf het begin van het account tonen, maar in plaats daarvan het gemiddelde van het laaste half jaar ofzo te tonen. Dat zegt namelijk meer over de gebruiker dan de rommel die hij schreef op de middelbare school ofzo
[ Voor 22% gewijzigd door David Mulder op 11-03-2015 16:36 ]