Nu iphoto straks geen updates meer krijgt zou ik graag willen overstappen op een nieuw programma.
Op het moment heb im mijn hele foto collectie (zo'n 70GB) in iphoto staan.
Op elke foto heb ik een geotag geplaatst, sommige handmatig en sommige uit de metadata.
Nu weet ik dat er een nieuw programma komt namenlijk photo's.
Helaas voldoet deze niet aan mijn verwachtingen en kan ik hier ook niet mijn locatie gegevens meenemen.
Ook heb ik google's foto geprobeerd, maar dit is ook niet iets waar ik op zit te wachten.
ik ben dus opzoek naar een overzichtelijk programma die het liefst cross platform is.
Het mag gerust wat kosten!
een programma/script die mijn iphoto bibliotheek inclusief albums en meta data exporteert zal ook voldoen.
Op het moment heb im mijn hele foto collectie (zo'n 70GB) in iphoto staan.
Op elke foto heb ik een geotag geplaatst, sommige handmatig en sommige uit de metadata.
Nu weet ik dat er een nieuw programma komt namenlijk photo's.
Helaas voldoet deze niet aan mijn verwachtingen en kan ik hier ook niet mijn locatie gegevens meenemen.
Ook heb ik google's foto geprobeerd, maar dit is ook niet iets waar ik op zit te wachten.
ik ben dus opzoek naar een overzichtelijk programma die het liefst cross platform is.
Het mag gerust wat kosten!
een programma/script die mijn iphoto bibliotheek inclusief albums en meta data exporteert zal ook voldoen.
[ Voor 8% gewijzigd door hendrilankamp op 11-03-2015 14:46 ]