Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC in sleep mode bij kijken Netflix

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds kort heb ik Netflix. Bij het kijken van Netflix gaat mijn computer echter elke 10min naar sleep mode. Dit is irritant, maar ik wil sleep mode niet helemaal uitzetten. Is het mogelijk om Netflix of Silverlight zo in te stellen dat de pc niet naar sleep mode kan, net zoals bij VLC? Bij de standaard opties staat het er niet bij. En op internet geven ze alleen de mogelijkheid om auto sleep helemaal uit te zetten.

Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen,
Groetjes Piet

Verwijderd

.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2020 00:02 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:29

DarkSide

theres no place like ::1

Weet niet of je met de windows 8 app het probleem omzeilt?
Zelf zou ik de pc ook niet al na 10min naar sleep willen hebben. Dat is echt kort.
Bij mij staat bij op 4uur. Dan kan ik ongestoord netflix kijken of xbmc zonder dat de pc zomaar uitgaat.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk op fullscreen, windows 7. Zet nu VLC op achtergrond aan, maar er moet toch een elegantere oplossing zijn.

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 16:42
gebruik Chrome, en je hebt geen silverlight meer nodig! :)

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:05
Je zou inderdaad verwachten dat dit niet mag gebeuren als je een programma fullscreen hebt draaien. Het klinkt mij daarom als een bug in de oren die wellicht in een update gefixt zou moeten worden (in IE of Silverlight).

Tot die tijd zou je een andere browser kunnen proberen. Sowieso is dit interessant om te bepalen of het inderdaad een bug is of niet.

Verwijderd

Topicstarter
Zal het eens proberen, ik gebruik Firefox trouwens. Ik laat wel weten of een andere browser werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb Chrome geprobeerd, maar meteen merkte ik dat de sound out of sync was. Heb dat probleem nu ook bij firefox (50-50 beetje met sync-out of sync). Op internet worden niet echt veel fixes gegeven (behalve HD uit enzo, maar internet is snel en voor standaard kijk je geen netflix).

Edit: sorry voor dubbelpost, dacht dat het aan vorige reactie toegevoegd werd en kan deze nu niet verwijderen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2015 20:04 ]

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:05
Dat dit out-of-sync raakt hoeft niet door traag internet te komen. Dit kan ook liggen aan de hardware van je pc (en hoe snel deze de film kan afspelen). Dat dit nu bij beide browsers gebeurd kan er ook op duiden dat er gewoon een foutje bij Netflix zit.

Is je initiele probleem echter wel opgelost in Chrome of heb je dit uiteindelijk niet meer geprobeerd. Ook zou je natuurlijk nog IE kunnen proberen om e.e.a. uit te sluiten.

• Cpt_ZakLamP
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 14:13
Ik heb zelf dit probleem ook in FireFox, althans, mn beeld gaat op zwart na x aantal minuten... Zal dus waarschijnlijk een probleempje icm FireFox zijn?

Probeer IE anders is?

Verwijderd

Topicstarter
Heb gister de oplossing voor het probleem gevonden. Door beperkte accuduur stond mijn power plan op 'power saver'. De stand 'Balanced' lost zowel de vertraging als het zwarte scherm op. Hopelijk werkt het ook bij jou Cpt_ZakLamP.
Pagina: 1