Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik ben aan het twijfelen tussen een koeler of 2 ventilators, aangezien de ventialtors blijven en de processorkoeling later vervangen word.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek 2 fans met rode led of een koelblok voor de processor.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik denk dat het voor 40-50 euro wel moet lukken, ik ga later betere koeling aanschaffen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen Cooler Master, ik vind dat niet passen in een Corsair kast
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De kast is een pricewatch: Corsair Vengeance C70 (Gunmetal Black) en de processor is een i5 4690k. Ik heb op dit moment de boxed koeler...
Wat heb ik zelf al gevonden??
Koelblok:
pricewatch: Scythe Mugen 4
pricewatch: Scythe Mugen MAX
Ventilators:
pricewatch: Corsair Air Series SP120 High Static Pressure Rode led (Twin pack), 120mm
Op dit moment heb ik 3 outtake fans, achter 1 en boven 2.
De processor zit goed vast, tijdens bf4 word ie zo'n 82 graden.
Ik ben aan het twijfelen tussen een koeler of 2 ventilators, aangezien de ventialtors blijven en de processorkoeling later vervangen word.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek 2 fans met rode led of een koelblok voor de processor.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik denk dat het voor 40-50 euro wel moet lukken, ik ga later betere koeling aanschaffen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen Cooler Master, ik vind dat niet passen in een Corsair kast
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De kast is een pricewatch: Corsair Vengeance C70 (Gunmetal Black) en de processor is een i5 4690k. Ik heb op dit moment de boxed koeler...
Wat heb ik zelf al gevonden??
Koelblok:
pricewatch: Scythe Mugen 4
pricewatch: Scythe Mugen MAX
Ventilators:
pricewatch: Corsair Air Series SP120 High Static Pressure Rode led (Twin pack), 120mm
Op dit moment heb ik 3 outtake fans, achter 1 en boven 2.
De processor zit goed vast, tijdens bf4 word ie zo'n 82 graden.
Lord-The-Gamer (L-T-G)