Overerving C# unity

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cynni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-09-2024
Hallo mensjes,

Ik heb een opdracht voor school dat ik een spel moet maken in unity. Ik moet dan een paar klasses laten overerven, maar ik weet niet hoe ik er aan moet beginnen. Wat ik graag wil is eeen superklasse met daarin de charactercontrols en dan 2 subklasses die er dan van overerven (player en enemy). Of eventueel iets anders verzinnen dat ik kan toevoegen aan de game en dit dan weer laten overerven van iets.

Als iemand mij erbij zou kunnen helpen? Ik heb al scripts voor zowel de player als de enemy.

Alvast bedankt
Cynni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Mja, sorry, maar we doen hier niet aan Kan iemand even...?. Ik verwijs je even door naar onze Quickstart waarin je zult lezen wat we graag in een topicstart zien (hint: o.a. wat je zelf al gezocht/gevonden/geprobeerd hebt) en dat verklaart dan meteen ook waarom dit topic van een slotje voorzien is ;) Open gerust een nieuw topic, maar hanteer dan wel voorgenoemde quickstart a.u.b.

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 11-03-2015 12:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.