Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Macbook aankoop advies

Pagina: 1
Acties:

• Edwizzle
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik heb me nog maar net geregistreerd, maar ik wil graag advies over het aankoop van een 2ehands Macbook.
Het zij een Pro of een Air.

Ik werk nu nog met een Packard Bell-laptop die stamt uit het dramatische Vista tijdperk.
Graag schaf ik een Macbook aan omdat ik een stabiel besturingssysteem wil, daarnaast vind ik de vormgeving van Apple producten super.
Tevens ben ik zeer benieuwd of het OS systeem van Apple mij zal bevallen. Mijn broer (art-director) zweert erbij namelijk
Verder ben ik zelf in het bezit van een iPhone 6 en heb daarvoor de iPhone 5 en en 3G gehad.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil graag Apple's OS gaan gebruiken. Verder zal de MB gebruikt gaan worden voor surfen, mailen, af en toe een filmpje kijken en veel muziek luisteren. Geen grote bewerkingprogramma's voor video of muziek.
Echt het huis, tuin en keuken gebruik, graag wel met Office.

Wat is je budget?
Rond de € 500.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, zal voornamelijk thuis worden gebruikt. Wil wel graag geruime tijd (langer dan 2 uur) de accu kunnen gebruiken.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Macbook Pro of air.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En wat moeten wij nu adviseren? Je kan zelf het beste beslissen of je een Air of Pro wilt, ze hebben beide voordelen (Air : lage resolutie, draagbaarder dan Pro , Pro : Meer aansluiten + Hoge reso).
Verder vind ik 500 euro erg krap, dan zit je toch met een MacBook van een paar jaar oud...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Edwizzle
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-10-2024
Bedankt DennusB.
Mijn voorkeur gaat dan uit naar een Pro. Het maakt mij niet uit dat een Macbook een paar jaar oud is, het hoeft ook geen nieuwe te zijn.
Maar ik wil wel graag weten waar ik dan op moet letten bij een eventuele aanschaf.