Hoe stiller hoe beter, nog net geen waterkoeling maar ook zonder dat kunnen er stappen gezet worden. Mijn HDD doet zijn werk prima maar maakt wel constant een zacht gezoem. Niet dat het storend is, nouja een beetje wellicht maar ik heb het liever niet dan wel.
Volgens reviews is de Seagate Barracuda al stil, van mij mag hij stiller, ik heb dingen gelezen over HDD koelers. Welke zijn aan te raden? Welke zijn makkelijk om te bevestigen om de HDD en doen daadwerkelijk wat.
Hoeveel geluidswinst boek ik met een HDD koeler?
Verder, ik heb via wat Gegoogle gezien dat je een HDD ook kan updaten, klopt dat en/ of heeft dat zin?
NB, de andere onderdelen:
Ik heb een Corsair Carbide 500R (zou stil zijn)
CPU koeler is zo'n Scythe mugen geval (stil)
Voeding: Be Quiet! 700 W , volgens reviews 32dba , case fans zijn ook allemaal de stille versies (heb ik nog met een medewerker van de Mycom bekeken 2 jaar geleden en die had één die veel geluid maakte vervangen voor een stillere)
Volgens reviews is de Seagate Barracuda al stil, van mij mag hij stiller, ik heb dingen gelezen over HDD koelers. Welke zijn aan te raden? Welke zijn makkelijk om te bevestigen om de HDD en doen daadwerkelijk wat.
Hoeveel geluidswinst boek ik met een HDD koeler?
Verder, ik heb via wat Gegoogle gezien dat je een HDD ook kan updaten, klopt dat en/ of heeft dat zin?
NB, de andere onderdelen:
Ik heb een Corsair Carbide 500R (zou stil zijn)
CPU koeler is zo'n Scythe mugen geval (stil)
Voeding: Be Quiet! 700 W , volgens reviews 32dba , case fans zijn ook allemaal de stille versies (heb ik nog met een medewerker van de Mycom bekeken 2 jaar geleden en die had één die veel geluid maakte vervangen voor een stillere)