Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

moto g 4g

Pagina: 1
Acties:
  • 490 views

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
in dit artikel staat toch behoorlijke misleidende / onduidelijke / incomplete inforamtie over de moto g.

wie het toestel en de context een beetje kent, snapt dat er uiteindelijk over de NEW moto G wordt gesproken, want er was al veel langer een motorola g met 4g, namelijk de versie van eind 2013, dat er nu ook een 4g versie is van de 2014 editie is leuk, maar leverd behalve een iets groter scherm verder weinig meerwaarde voor het prijsverschil van 40 a 50 euro...

toch zou het goed zijn dat het artikel nog eens werdt doorgelezen en verduidelijkt

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-11 22:11

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Echte Tweakers willen natuurlijk het modelnaam weten.
Van de Moto G 4g 2013 versie is XT1039.

Trein?

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 20:51
Heb het iets verduidelijkt

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• 04SC4
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik heb nog steeds niet de update naar android L ontvangen, en als ik bij systeemupdates kijk staat er dat mijn apparaatsoftware is bijgewerkt. Ik heb het toestel nooit geroot of iets dergelijks. Zal ik gewoon nog langer moeten wachten of zal ik hem via de pc moeten updaten? Alvast bedankt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Graag geen ongerelateerde topics omhoog kicken. Het topic om de Moto G te bespreken is elders, dit is een feedbackforum voor de redactie ;)

Dit topic is gesloten.