Windows8 "Taakbeheer. Zoekproblemen""

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs98
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-04-2024
Hallo,

Ik ben Thijs ben nog maar 16 jaar en heb niet alle verstand van de computers maar kan ermee overweg..

Ik heb een HP Envy met windows 8 en touchscreen gekocht. Ik bezit deze laptop al een tijd en wat mij opvalt is dat het taakbeheer heel druk is met Servicehost Lokaal Systeem & Windows Modules Installer.
De laptop wordt opeens warm en maakt veel geluid dit is vervelend en af en toe werkt die dan een beetje traag waar ik een hele erge hekel aan heb.

Verder had ik nog een vraag over de zoekbalk. Bij Windows8 kun je rechtsbovenin zoeken. Klik ik daarop en wil ik iets intikken staat er bij voorbaat "Deze app kan niet worden doorzocht"Ik merk dat er kleine probleempjes zoals dit voorkomen en die zijn erg vervelend ik hoop dat er iemand met verstand mij kan helpen

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom! Windows 8 is geen server-OS of -software en past dus niet in Serversoftware en Windows Servers

Ik verplaats je topic dus.

Inhoudelijk: in taakbeheer kan je ook zien welke services concreet gebruik maken van service host. Welke zijn dat, zijn het allemaal benodigde services?

En vwb zoeken: krijg je ook foutmeldingen in je event log? Welke?

offtopic:
zestien is een prima leeftijd om diep te gaan in handleidingen en proberen. Ik moest het met een MS-DOS prompt doen toen ik 12 was ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs98
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-04-2024
Ik doe even geen prt scr. dus ik type het even over!

Windows Update
Microsofc Account Sign-in Ass...
Windows Management Instruc...
Themes
System Events Broker
Shell Hardware Detection
System Event Notification Serv..
Task Scheduler
User Profile Service
Multimedia Class Scheduler
Server
IP Helper
IKE and AuthIP IPsec Keying M...
Group Policy Client
Computer Browser
Background Intelligent Transf...
Application Information

Dit staat in Servicehost: Lokaal Systeem (17). Ik weet niet of deze benodig zijn en daar wil ik graag meer informatie over. Als ik dit programma beeindig krijg ik een melding dat me laptop dan uit gaat of iets wat daar op leek dus het leek me niet handig het te beeindigen.
daaronder nog een die veel gebruikt is Windows Modules Installer Wor...
Verder heb ik geen idee wat event log is, als je me dat even kunt uitleggen.

Alvast bedankt!

Gr,

Ps. Ik wil heel graag meer leren over computers ed.

[ Voor 16% gewijzigd door Thijs98 op 11-03-2015 08:57 ]