Toon posts:

Microfoon werkt niet/zeer slecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de razer kraken pro als headset.
Ik heb nu een nieuwe PC gekocht, echter mijn microphone doet het zeer slecht.
Op mijn laptop doet ie het wel gewoon, maar op de PC hoor ik nu alleen wat als ik hard in de microfoon blaas, verder hoor ik wel wat als ik +20/30 dB erbij doe, maar dat is ongelofelijk slechte geluidskwaliteit.

Mijn vraag dus of iemand iets weet te proberen om de microfoon ook op de PC goed te laten werken??

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Steek je hem in de mic in of line in?

Verwijderd

Topicstarter
In de mic in aan de voorkant van fractal design r5 case., geluid doet het allemaal prima, alleen de microfoon werkt niet echt.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-01 15:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb echt exact hetzelfde met mijn Razer Kraken Pro, mic op 100% en +20 of +30 dB en dan kun je pas *iets* horen, nog steeds te zacht en de ruis maakt het dan ook nog op die manier onluisterbaar.

Ik heb destijds ook een topic hiervoor aangemaakt maar daar kwam eigenlijk geen oplossing uit voort, heb toen maar een Sony Skype camera gekocht (dacht iets van 80 euro toen) en die doet het wel prima, wel via USB. Misschien kunnen onze geluidskaarten gewoon niet het vermogen zenden over die kabel wat eigenlijk nodig is?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

Topicstarter
kuusj98 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:06:
Ik heb echt exact hetzelfde met mijn Razer Kraken Pro, mic op 100% en +20 of +30 dB en dan kun je pas *iets* horen, nog steeds te zacht en de ruis maakt het dan ook nog op die manier onluisterbaar.

Ik heb destijds ook een topic hiervoor aangemaakt maar daar kwam eigenlijk geen oplossing uit voort, heb toen maar een Sony Skype camera gekocht (dacht iets van 80 euro toen) en die doet het wel prima, wel via USB. Misschien kunnen onze geluidskaarten gewoon niet het vermogen zenden over die kabel wat eigenlijk nodig is?
Ik zou het niet weten, op mijn laptop denk ik niet dat ik een veel betere geluidskaart heb, en daar werkt het allemaal uitstekend.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt. geen idee wat ik precies had veranderd, mrja hij doet et gelukkig.
Pagina: 1