Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-04 10:17
Hallo Tweakers,

Voor een vriend van mij ben ik thuis zijn camera's op het erf aan het configureren geweest inclusief port forwarding om op afstand te kunnen kijken, na een aantal keer opnieuw terug te zijn geweest leek alles te werken, daarna nieuwe camera aangesloten. Deze werkte ook, maar na een dag of 2 werd het anders. Camera's wouden geen contact meer maken, als ze contact hadden wouden ze niet opnemen en in "de site" om te configureren kan ik niet meer in omdat ik dan de melding krijg "npIPCReg DLL is gecrashed". Dit krijg ik op elk systeem waarmee ik op de camera's in probeer te loggen.

De camera's zijn: Foscam FI9805e's (3 stuks) (Let op geen W maar E)
De NVR betreft een: Foscam FN3104H met een 1TB Seagate schijf
Eventueel de router nog even vermelden, dit is een Huawei 4G Modem Router (Heb geen exact model), dit omdat meneer geen toegang heeft tot kabel internet, maar zowel intern als extern werkt het camera systeem niet.

Camera's zitten aangesloten via PoE, dit werkt perfect via een PoE switch.

IP Plan:
Camera 1: 192.168.1.20 op poort 89 -> Forwarded port: 89
Camera 2: 192.168.1.21 op poort 90 -> Forwarded port: 90
en Camera 3: 192.168.1.22 op poort 91 -> Forwarded port: 91
NVR: 192.168.1.10 op poort 101 -> Forwarded port: 101
(Zijn DHCP begint vanaf 1.65)

Alle camera's zijn bereikbaar op zowel chrome, IE en Firefox alleen kan ik er niet in omdat ik de melding krijg: "npIPCReg DLL is gecrashed", dit heb ik op elk systeem en ook schone VM's.
De NVR is alleen via IE te benaderen en kan ik dan ook wel in, maar worden geen camera's op weergegeven, deze worden wel gevonden, maar ik krijg er geen beeld op.
Recorden naar de schijf staat op de NVR ingesteld op 24/7 (Als dit een eventueel probleem kan zijn)

Zelf verwacht ik dat die DLL crash veroorzaakt word door de camera's en dat dat ook een reden is dat het steeds stopt met werken, al kan ik niet vinden wat daar weer de reden achter is.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt! _/-\o_

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Yo! zelfde probleem hier!
Vandaag contact gehad met foscam en zij kwamen nog met deze tip:
NPAPI activeren in versie 42 en later van Chrome

Met ingang van versie 42 van Chrome is er een extra configuratiestap vereist om door te kunnen gaan met het gebruiken van NPAPI-plug-ins.

1. Voer het volgende in de URL-balk in:
chrome://flags/#enable-npapi
2. Klik bij de configuratieoptie NPAPI inschakelen op de koppeling Inschakelen.
3. Klik op de knop Nu opnieuw starten die nu onder aan de configuratiepagina wordt weergegeven.
Ontwikkelaars en systeembeheerders die alternatieve manieren proberen te vinden om gebruikers van Chrome te ondersteunen, wordt aangeraden dit blog te raadplegen, met name de secties 'Running Web Start applications outside of a browser' en 'Additional Deployment Options'.
helpt helemaal niks :)

jij al iets verder?

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-04 13:02
Kleinebehuizing.nl schreef op woensdag 22 april 2015 @ 20:00:
Yo! zelfde probleem hier!
Vandaag contact gehad met foscam en zij kwamen nog met deze tip:

[...]

helpt helemaal niks :)

jij al iets verder?
Eindelijk, met die link in chrome te typen en het in te schakelen werken mijn Foscams weer.
Voorheen stond er altijd "plugin downloaden" en gebeurde er niets.

Voorlopig gebruikte ik Explorer waar het wel werkte maar nu werkt het ook weer in chrome >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Dus Ik heb jóú nu geholpen maar ben zelf nog geen steek verder :p

Het kan altijd beter of meer..