Lets cut to the chase, ik wil graag port forwarden (ben zelf geen IT'er) maar telkens staat er iets in de weg en beide canyouseeme en yougetsignal's open port checkers zeggen dat de port die ik wil forwarden (1605) nog altijd gesloten blijft (rot ;s) terwijl ik in de router wel gewoon mijn ipv4 address heb ingevuld en alles gewoon goed zit zover ik zie. Wat ik ook merkte dat als ik een andere port wou forwarden puur uit test en ik in command prompt ipconfig uitvoerde dat de ipv4 adres ineens anders was (kwa laatste twee getallen) dan de vorige, ik weet niet of dit dingen verstoord die ik wil doen met die port (ik neem aan van wel) maar ik zou niet weten hoe ik dat dan weer moet oplossen. Zelf word ik er depressief van als er honderden filmpjes zijn op het internet hoe je moet port forwarden op je netgear of op je andere troep maar voor de cisco kan ik die nergens vinden. Ook las ik dat het incident met de ipv4 die veranderde kan komen door DHCP of zoiets? Zelf geen verstand van dus bij deze ;
Kortom ; hoe moet ik goed port forwarden.
Kortom ; hoe moet ik goed port forwarden.