Ik heb een nieuwe laptop gekocht en wou deze gelijk met een antivirus-programma beschermen. Zo had ik een proef-versie van AVG geinstalleerd echter gaf deze gelijk diverse meldingen van virussen terwijl de laptop nog geen 5 minuten oud was. Dit vond ik wat raar en ging opzoek naar een ander programma en kwam zo bij Avira terecht. Toen ik Avira geinstalleerd had wou ik de proefversie van AVG verwijderen maar kreeg toen bericht van AVG dat ik ook de gratis versie kon installeren en heb dat gedaan.
Nu is dus het feit dat ik zowel AVG als Avira geinstalleerd heb, is dit eigenlijk nog beter dan dat ik maar 1 van de 2 programma's installeer?
En is het normaal dat er bij een gloednieuwe laptop (Lenovo G50-70) gelijk door AVG virussen worden gevonden?
Nu is dus het feit dat ik zowel AVG als Avira geinstalleerd heb, is dit eigenlijk nog beter dan dat ik maar 1 van de 2 programma's installeer?
En is het normaal dat er bij een gloednieuwe laptop (Lenovo G50-70) gelijk door AVG virussen worden gevonden?