My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Op vrijdag 15 juni 2001 16:01 schreef Femme het volgende:
Je kunt in dat geval 213.239.154.10 als extra DNS toevoegen.
Verder zijn we hier druk bezig bij TrueServer om alles werkend te krijgen.
Het gaat hier trouwens erg rap direct op de switch.
Pingen gaat niet, Okke heeft zeelandnet, de rest Sjello.
Voor de rest kan ie overal komen waar ie wilt.
Ook op school bij hem deed het niet (Grafisch Lyceum Rotterdam).
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
hehe heej...dat werkt perfect..Op Friday 15 June 2001 16:21 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Tweakers.net -> http://213.239.154.11
Gathering.tweakers.net -> http://213.239.154.17

ff link gefixt
GoT is trouwens arshia.tweakers.net geworden
<edit>
de linkjes naar de laatste posts op tweakers.net lopen ook een uur achter... vaag...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
GoT is al behoorlijk lang arshia.tweakers.net, iig hij draaide volgens mij al behoorlijk lang op arshia (bij Vuurwerk).Op vrijdag 15 juni 2001 17:07 schreef HaaZie het volgende:
hier werkt het de ene keer weer wel, andere keer weer niet... (nu weer wel)
GoT is trouwens arshia.tweakers.net geworden
<edit>
de linkjes naar de laatste posts op tweakers.net lopen ook een uur achter... vaag...
Ik denk dat ze daarnet arshia correct geïnstalleerd en geconfigureerd hebben, en dat GoT nu weer op z'n vertrouwde stekje draait
Verwijderd
ik kan wel op GoT komen via de listtopic url's maar niet via de index
Alleen T.net vanmiddag ff wat probleempjes. Verder nergens last van.Op vrijdag 15 juni 2001 17:30 schreef dredge het volgende:
Ik heb wat anders vaags..
Maarja m'n DNS tabellen haal ik van UU-net, die zijn over het algemeen best wel snel
daar heb ik ook last van, d8 dat het aan opera lag (net erop gezet) maat in ie5.5 doet ie het ook niet...Op Friday 15 June 2001 17:30 schreef dredge het volgende:
edit: het werkt weer
Choose life
Verwijderd
Maarre, dat zijn toch instellingen van m'n kabelprovider (chello)? Wat heeft het nou voor nut om dat te veranderenOp vrijdag 15 juni 2001 16:21 schreef Bulldog het volgende:
Je kunt in dat geval 213.239.154.10 als extra DNS toevoegen.
/me weet niet veel af van netwerken & dns nummers
me2Op Friday 15 June 2001 17:30 schreef dredge het volgende:
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
nope
Verwijderd
1
2
3
4
| tweakers.net nameserver = ns.webmagix.net tweakers.net nameserver = ns2.webmagix.net ns.webmagix.net internet address = 212.189.235.10 ns2.webmagix.net internet address = 212.189.235.2 |
En dat zou wel eens hierdoor kunnen komen...
1
2
3
4
5
6
7
8
| tweakers.net
primary name server = ns.webmagix.net
responsible mail addr = kees.tweakers.net
serial = 2001051511 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
refresh = 3600 (1 hour)
retry = 7200 (2 hours)
expire = 38400 (10 hours 40 mins)
default TTL = 3600 (1 hour) |
Refresh en expire lekker laag zetten is hartstikke leuk, maar zolang je 't serial niet aanpast zullen (sommige) dns servers niks gaan updaten...
Oeps.