Ik ben op zoek naar een goede laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik was de hele tijd van plan om een MBP retina 15" te kopen, maar ik ben geneigd om voor Windows te kiezen. Aangezien Apple de prijzen heeft laten stijgen. Ik wil de laptop gebruiken voor school (Toegepaste Informatica aan HoWest), ze bieden wat laptops aan, maar die spreken mij niet echt aan. Dus ik wil wel een sterke laptop die ook wat games kan draaien (niet te zware games, eerder cs:go en zo), nu hoor ik de meeste al denken, gamen en school gaan niet samen! Dat weet ik ook wel en het is niet dat ik elke dag ga gamen hoor. Af en Toe, zoals ik al zei.
Wat is je budget?
Max. 1500,00 euro (als het nu 50 euro meer is, maakt dat niet zo veel uit.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Maakt niet echt uit, zolang het maar betrouwbaar is
Wat ga je met je laptop doen?
Ik was de hele tijd van plan om een MBP retina 15" te kopen, maar ik ben geneigd om voor Windows te kiezen. Aangezien Apple de prijzen heeft laten stijgen. Ik wil de laptop gebruiken voor school (Toegepaste Informatica aan HoWest), ze bieden wat laptops aan, maar die spreken mij niet echt aan. Dus ik wil wel een sterke laptop die ook wat games kan draaien (niet te zware games, eerder cs:go en zo), nu hoor ik de meeste al denken, gamen en school gaan niet samen! Dat weet ik ook wel en het is niet dat ik elke dag ga gamen hoor. Af en Toe, zoals ik al zei.
Wat is je budget?
Max. 1500,00 euro (als het nu 50 euro meer is, maakt dat niet zo veel uit.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Maakt niet echt uit, zolang het maar betrouwbaar is