Toon posts:

Het juiste moment?

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De laatste weken lees ik enorm veel forums af naar ervaringen van iphone 6 gebruikers om te zien of het al dan niet een goed toestel is. Alleen zit ik nu nog met een twijfelgeval, ik heb nog een Android toestel maar deze vliegt (zo rap als mogelijk) buiten want ben Android al langer beu en sinds de laatste update blokkeert mijn toestel alleen nog maar meer... Maar moet ik mij nu een Iphone 6 met bv. een abonnement aanschaffen of toch maar wachten tot september voor de 6S? Als we de geruchten mogen gaan geloven zou de 6s met "Force Touch" komen, 2GB RAM, een standaardcapaciteit van minimum 32GB en een A9 CHIP met vernieuwde processor. Maar heeft de Iphone deze vernieuwingen echt nodig? Ik zou de 6 vooral gebruiken voor o.a Facebook, Snapchat, Unibet, Emails lezen/beantwoorden, voetbal opvolgen. Games speel ik niet op een smartphone, ik vind dat een smartphone niet gemaakt is om te gamen. Daar heb je andere dingen voor ;)

Wat zouden jullie doen? Nog even bij Android blijven en dan de 6S aanschaffen of toch maar voor de 6 gaan? Als ik die nu aankoop zit ik wel voor 1 tot maximum 2 jaar vast met een abonnement, maar erna verkoop ik het toestel en upgrade ik naar het recentste iphone model. Velen zeggen ook van "Ga voor de 6S, kinderziektes zijn er dan uit en is een verbeterde versie van de 6". Maar dit is bullshit... Koop u een Iphone 7 en die is weer beter dan de 6S dus zo redeneren heeft geen zin. Ik twijfel gewoon nog aangezien mijn Android toestel nog werkt (niet 100% maar swat). Iemand die zijn mening kwijt wil? Ik zou alsook een hoes gebruiken uiteraard. Alleen twijfel ik nog tussen een FlipCase of een hoesje op de achterkant en een plastiek op de voorkant (op het scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben overgestapt van Andriod (Sony Xperia T) naar een Iphone 6, merendeels omdat iedereen Facetime gebruikte en een nieuwe toestel inmiddels nodig was. Het was wel even wennen, jaren andriod gebruiker te zijn maar het werkt ideaal, snel en vooral batterij levensduur is gunstig (2 dagen). Voorheen had ik 3 laders zowel in slaapkamer als op kantoor en in auto om te voorkomen dat ik einde van de dag met een lege telefoon zat. Nu niet meer nodig. :)

Qua hardware is het echt snel zat, je speelt er veel grafische games mee via Apple app-store (meeste is gratis) en je kunt er ook gewoon netflix op zetten om je favo serie of film te streamen.

Het doet wat het moet doen, foto's zijn van hoge kwaliteit, niks mis mee. :) Ik heb dit wel met een abonnementsvernieuwing gedaan, niet het toestel los gekocht ofzo. Ik heb geen andere Apple producten in huis.

Enige nadeel is aan die zilveren Iphone 6, is dat de achterkant glad is. Het klinkt raar, maar in bed wil het nog wel eens uit je handen glijden, of wanneer je de telefoon op je schoot hebt liggen, het er zo vanaf komt. De Xperia T had een soort plastic / rubber achtige ondergrond, waardoor dit nauwelijks het geval was.

Om nu een hoesje van 25 euro te kopen .... Heb wel het idee dat het aluminium aan de achterzijde gevoelig is voor krassen in een broekzak met sleutels bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:53
Voor de dingen die je wil doen zal een 5S ook al wel voldoen. Een 6 of 6 plus zal puur zijn vanwege het schermformaat/beter camera :)

Kortom, puur persoonlijke keuze. De 6+ heeft een erg lekkere accuduur vind ik persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals altijd met dit soort dingen; heb je het nodig, koop het dan nu, zo niet; wacht op de volgende upgrade. Voordeel van de iPhone is dat dat meestal rond September gebeurt, dus je weet hoe lang je moet wachten. Voordeel is dat je het nieuwe model tegen de huidige kunt krijgen, en het oude model (vaak) tegen gereduceerde prijzen. Welke je dan moet nemen is een geheel persoonlijk keuze, en daar kunnen we je niet bij helpen.

Aangezien je deze vraag al meerdere keren hebt gesteld, en het antwoord elke keer hetzelfde blijft, kan dit topic wel op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.