Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
Beste heren,

Een vriend van mij wilt graag camera beveiliging in zijn huis en buiten's huis.
Hij zou graag 3 camera's buiten en 2 binnen willen.
Echter wilt hij niet dat er wordt opgenomen binnenshuis als het alarm niet ingeschakeld is van zijn alarm centrale. Nu wilde ik dit met een relais regelen aan de alarm centrale aangezien de camera's gewoon op basis zijn van PoE haal ik gewoon de voeding weg. dan kunnen ze ook niet opnemen. Echter vind ik dit geen goede oplossing aangezien dan de camera's echt fysiek uit staan.
Morgen heb ik een gesprek met iemand van de alarm centrale, die gaat waarschijnlijk een nieuwe centrale plaatsen ter vervanging van de oude.

Nu wilde ik een synology NAS als DVR gebruiken voor het beeld materiaal.
Mijn huidige configuratie inclusief extra licentie kosten voor de Synology Surveillance Station 7.0

#ProductPrijsSubtotaal
2WD Green WD30EZRX€ 100,95€ 201,90
5TP-Link TL-POE200 Power over Ethernet Adapter Kit€ 21,30€ 106,50
1Synology DiskStation DS214+€ 297,05€ 297,05
3Camera License Pack 1x Retail€ 48,-€ 144,-
3Hikvision DS-2CD2032-I (4mm) 3MP Outdoor Fixed Bullet€ 189,-€ 567,-
2Hikvision DS-2CD2432F-IW (2.8mm) 3MP Indoor Fixed Cube€ 199,-€ 398,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.714,45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:02
Je zou als je met 2 poe switches werkt er voor kunnen kiezen om de ene fysiek dmv afschakelen stroom voorziening er voor kunnen zorgen dat deze uit zijn.
Verder ken ik de camera's niet en ik verwacht ook niet dat deze een fysieke input mogelijkheid heeft als trigger.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11-2024

NBK

Weercam-Avatar

Veel camera systemen (recorders) hebben de mogelijkheid om externe bewegingsmelders aan te sluiten op een aantal ingangen. Je kunt de recorder dan per camera programmeren dat hij alleen opneemt als een contact actief is. Voordeel/nadeel is dat je wel live kunt kijken als het alarm uit staat omdat de camera's wel gewoon actief zijn.

Die recorders zijn speciaal gemaakt voor het opnemen en afspelen van video met hardware die daar ook op gemaakt is. Denk aan speciale encoder chips e.d.
Stabiliteit van de firmware is belangrijk en daar word ook grondig op getest. App's beschikbaar voor mobiele telefoons en tableds. Benaderbaar via browser en ingebouwde beveiliging met pincodes en passwords. Maar ook extra te beveiligen met je eigen firewall en VPN tunnels natuurlijk.

Die recorders zijn ook niet eens zo heel duur meer.

[ Voor 47% gewijzigd door NBK op 10-03-2015 22:59 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic