Beste heren,
Een vriend van mij wilt graag camera beveiliging in zijn huis en buiten's huis.
Hij zou graag 3 camera's buiten en 2 binnen willen.
Echter wilt hij niet dat er wordt opgenomen binnenshuis als het alarm niet ingeschakeld is van zijn alarm centrale. Nu wilde ik dit met een relais regelen aan de alarm centrale aangezien de camera's gewoon op basis zijn van PoE haal ik gewoon de voeding weg. dan kunnen ze ook niet opnemen. Echter vind ik dit geen goede oplossing aangezien dan de camera's echt fysiek uit staan.
Morgen heb ik een gesprek met iemand van de alarm centrale, die gaat waarschijnlijk een nieuwe centrale plaatsen ter vervanging van de oude.
Nu wilde ik een synology NAS als DVR gebruiken voor het beeld materiaal.
Mijn huidige configuratie inclusief extra licentie kosten voor de Synology Surveillance Station 7.0
Een vriend van mij wilt graag camera beveiliging in zijn huis en buiten's huis.
Hij zou graag 3 camera's buiten en 2 binnen willen.
Echter wilt hij niet dat er wordt opgenomen binnenshuis als het alarm niet ingeschakeld is van zijn alarm centrale. Nu wilde ik dit met een relais regelen aan de alarm centrale aangezien de camera's gewoon op basis zijn van PoE haal ik gewoon de voeding weg. dan kunnen ze ook niet opnemen. Echter vind ik dit geen goede oplossing aangezien dan de camera's echt fysiek uit staan.
Morgen heb ik een gesprek met iemand van de alarm centrale, die gaat waarschijnlijk een nieuwe centrale plaatsen ter vervanging van de oude.
Nu wilde ik een synology NAS als DVR gebruiken voor het beeld materiaal.
Mijn huidige configuratie inclusief extra licentie kosten voor de Synology Surveillance Station 7.0
# | Product | Prijs | Subtotaal |
2 | WD Green WD30EZRX | € 100,95 | € 201,90 |
5 | TP-Link TL-POE200 Power over Ethernet Adapter Kit | € 21,30 | € 106,50 |
1 | Synology DiskStation DS214+ | € 297,05 | € 297,05 |
3 | Camera License Pack 1x Retail | € 48,- | € 144,- |
3 | Hikvision DS-2CD2032-I (4mm) 3MP Outdoor Fixed Bullet | € 189,- | € 567,- |
2 | Hikvision DS-2CD2432F-IW (2.8mm) 3MP Indoor Fixed Cube | € 199,- | € 398,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.714,45 |