MoederBord upgraden help?!

Pagina: 1
Acties:

• jordi.manders
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-01-2025
Hallo!

Ik wil mijn moederbord Upgraden, dan bedoel ik de processor en het ram-geheugen.
Ik heb nu een i3 Processor maar zou graag naar i5 willen.
Verder is mijn RAM-geheugen nu 4GB en dat wil ik graag naar 8GB.

Kan iemand me Hier Vertellen of dit mogelijk is met dit Moederbord: Asus P8H61-MX USB3
Als dit niet mogelijk is zou ik willen vragen of u een andere optie voor mij heeft!

Mvg,

J

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Je hebt inmiddels het goede subforum gevonden, maar nog niet alles behandeld wat ik in br00ky in "Pc upgraden Help" had aangegeven. Waarom wil je upgraden?

Welke onderdelen heb je allemaal? Dus je hele pc. Wat is je budget? Wat heb je zelf inmiddels gevonden? Die kopjes die je net in beeld zag stonden er niet voor niets...

[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 10-03-2015 14:40 ]

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-02 18:41
Als je de naam van je mobo ff googled kom je op al snel de website van Asus terecht waar je de lijst met ondersteunde CPU's en de daarvoor benodigde biosversie kunt vinden :

http://www.asus.com/nl/Mo...8H61MX_USB3/HelpDesk_CPU/

Vervolgens kun je in V&A zoeken naar een geschikte i5 voor een leuk prijsje :)

http://tweakers.net/categ...JFliTlKVtFKJsaWZkqxtbW1AA

Zie je meteen wat je kunt vragen voor je i3 (mocht je die willen verkopen)

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
Ik wil mijn moederbord Upgraden, dan bedoel ik de processor en het ram-geheugen.
bedoel je nou dat je de processor en ram geheugen wilt upgraden op je moederbord of alles inclusief je moederbord wilt upgraden?

• 0scar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07-2025

0scar

MacIJver

jordi.manders schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:33:
Kan iemand me Hier Vertellen of dit mogelijk is met dit Moederbord: Asus P8H61-MX USB3
Ja dat kan! ;)

Wat is je budget?

Nieuwe proc en nieuw geheugen, ook een nieuwe grafische kaart?

Waar gebruik je je PC voor?

Pas je openingspost even aan aan de geldende regels voor CAA, br00ky heeft dat al eerder aangegeven, voordat je weer een slotje aan je br00ky krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door 0scar op 11-03-2015 14:15 ]

Manusjes van alles kunnen multitasken

• rjmno1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-01 21:12
ik zal meteen gaan voor de i7 aangezien je moederbord dit dus aankan en zal meteen gaan voor minimaal 8 gb intern geheugen.
Maar het is net als de jongens hierboven vragen wat voor een budget heb je hoeveel wil je er voor uitgeven?
Pagina: 1