Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
M-itx overklokbaar moederbord 1150/1155
Ik ben dus ernstig op zoek naar bovenstaande. Ik heb zelf een perfect werkende i7-2600K. De vraag is of het de moeite waard is (qua gamen) om te upgraden naar S1150.
Wat is je budget?
Preferabel zo min mogelijk. Ik heb in principe een prima CPU. Voor een nieuwe setje (mobo + CPU) denk ik aan een 3-350 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut niet. Heb moederborden van alle courante merken gehad tot nog toe.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vooral dus gericht op gamen, en game development vanwege mijn studie.
Het grootste probleem waar ik mee zit is dat ik het liefste bij S1155 blijf, en daar een m-itx bordje voor scoor wat overklokbaar is, maar die zijn en nergens tweedehands te vinden en bij geen enkele winkel meer leverbaar... Dus dan moet ik gaan kijken naar S1150, wat me uit laat komen op een MSI Z97I Gaming AC / of de ACK versie, omdat die bij de buren als een v/d beste uit de test komt op gebied van gaming + m-itx. En dit zou dan waarschijnlijk i.c.m. een i5-4690K komen.
Advies is welkom
M-itx overklokbaar moederbord 1150/1155
Ik ben dus ernstig op zoek naar bovenstaande. Ik heb zelf een perfect werkende i7-2600K. De vraag is of het de moeite waard is (qua gamen) om te upgraden naar S1150.
Wat is je budget?
Preferabel zo min mogelijk. Ik heb in principe een prima CPU. Voor een nieuwe setje (mobo + CPU) denk ik aan een 3-350 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut niet. Heb moederborden van alle courante merken gehad tot nog toe.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vooral dus gericht op gamen, en game development vanwege mijn studie.
Het grootste probleem waar ik mee zit is dat ik het liefste bij S1155 blijf, en daar een m-itx bordje voor scoor wat overklokbaar is, maar die zijn en nergens tweedehands te vinden en bij geen enkele winkel meer leverbaar... Dus dan moet ik gaan kijken naar S1150, wat me uit laat komen op een MSI Z97I Gaming AC / of de ACK versie, omdat die bij de buren als een v/d beste uit de test komt op gebied van gaming + m-itx. En dit zou dan waarschijnlijk i.c.m. een i5-4690K komen.
Advies is welkom