Toon posts:

pc met windows kuren na format c:/u

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
als eerste wil ik ff sorry zeggen als dit in de verkeerde topic staat, ik was aan ut twijfelen, dus heb ik voor algemeen gekozen.

ik heb kuren gehad met mijn pc. om ze te verhelpen heb ik de hele fuck zooi moeten formateren(met format c:/u heb ik da gedaan)
Na het formateren heb ik een standaart instalatie van Win98 SE gedaan, de updates gedownload en wa drivers geinstalleerd voor de nodige hardware (verder heb ik nog helemaal nix gedaan.

Maar mijn (schone) pc vertoont nog steeds kuren. als ik IE opstart dan krijg ik na ff gesurft te hebben de melding dat door mshtml.dll een ongeldige bewerking is opgetreden en dan wordt IE afgesloten.
Outlook loopt ook steeds vast.

Weet iemand hoe dit komt?
zou het door bad tracks kunnen komen???

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 12:52

EXX

EXtended eXchange

Klinkt naar geheugenproblemen. Draai eens een geheugentestprogje. Er is er een te downen van http://www.alternate.nl, maar er zijn er velen.

Je kunt ook gratis de Data Advisor evaluation copy downen van http://www.ontrack.com. Die test ook nog eens je HDDs.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

Iets met je proc ofzo?
te heet?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn pc trouwens wel overgeklockt en hij wordt met regelmaal meer dan 40 graden.
mijn ram stamt uit de PII tijd en 1 stukje van vorig jaar.
mijn hd's zijn ook aan de ouwe kant, dus het zou aan de hardware kunnen liggen.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
40 graden is niet overdreven hoor, maar je zou 'em natuurlijk ff normaal kunnen klokken en dan checken of de problemen weg zijn. :z

Verwijderd

Da,
klinkt als rekenfouten van de cpu (in b.v. DirectX) door overklokken.

t'Eerste slachtoffer is meestal IExplorer, dus misschien hoef je noet al te ver terug te klokken. misschien een tikje meer spanning voor de CPU ?

Greetz,
Hooi. :Y)

Verwijderd

Op vrijdag 15 juni 2001 16:00 schreef bavariaboy het volgende:
standaart
Sorry jongens, kon het niet laten... }:)

Verwijderd

Op vrijdag 15 juni 2001 16:00 schreef bavariaboy het volgende:
om ze te verhelpen heb ik de hele fuck zooi moeten formateren(met format c:/u heb ik da gedaan)
/U
Unconditional format. This switch was instituted in Dos 5 along with the "Unformat" command. In Dos 7.x the Unformat command has been dropped and all formatting is unconditional. This switch is therefore redundant but presumably maintained so that batch files written with it will not fail.
Pagina: 1