[GoT] Na plaatsen reactie terugkeren naar /last

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Als ik een reactie heb geplaatst in een topic dat ik volg wordt ik automatisch teruggestuurd naar mijn eigen zojuist geplaatste reactie. Ik merk dat ik dan altijd direct op de knop 'Laatste' klik om weer live de nieuwe berichten te volgen (browser tab notificatie) van dat topic.

Kan er in de Forum instellingen een optie worden toegevoegd waarbij ik kan aangeven altijd terug te willen keren naar <forum_url>/last i.p.v. naar mijn eigen reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Waarom zou je dat willen, als de enige reden is om nieuwe reacties te volgen? Dat gebeurt hoe dan ook al. Als ik deze pagina open zou houden, en jij reageert, dan zie ik dat als (1) in m'n tab en kan ik je reactie direct lezen als ik op de gele balk druk. Ik hoef niet naar /last hiervoor en als er maar 1 pagina is, dan gaat dat hoe dan ook niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Berichtennotificatie werkt idd zodra je op de laatste pagina van de topic zit, of op /last. Afgezien van het ontzettend onwaarschijnlijke scenario dat er tussen het posten en de redirect N nieuwe posts bij zijn gekomen, kom je bij de link naar je post altijd op de laatste pagina terecht :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nou, ik durf niet te beweren dat je 'altijd' op de laatste pagina komt. Het zou zo maar eens kunnen, once-in-a-million shot, dat er een bericht vlak na je wordt gepost en jouw bericht het einde van de pagina is en die nieuwe dus een nieuwe pagina maakt. Maar zoals gezegd, die kans is nihil, dus om nou net daar wat voor te verzinnen... ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Ik dacht dat die updates alleen gepusht werden als je op /last zit. Als dat niet het geval is dan is het inderdaad niet nodig, my bad. :)