Hallo allemaal!
Ik probeer voor de eerste keer een systeem samen te stellen en in elkaar te zetten, en zou graag willen weten van jullie of ik de juiste keuzes maak!
Mijn budget is 900 euro, en kan mijn oude kast gebruiken (Antec bigtower). Verder gebruik ik ook mijn oude randapparatuur en ben niet van plan over te clocken. Ik wil het systeem ook graag gebruiken voor gamen.
Edit: Ik wil voor de komende jaren de nieuwere games voluit op hoge instellingen kunnen gebruiken. Ik doe verder geen video-editing. Verder gebruik ik hem voor normale werkzaamheden; Office, internet etc.
---UITEINDELIJK GEKOCHT SYSTEEM ZIE 16e POST--
Here it is:
Processor:
Intel Core i5 4690 (maar overweeg nu ook de 40E goedkopere 4460)
Moederboard:
MSI B85-G41 PC Mate
Geheugen:
Crucial DDR3 Ballistix Sport 2x4GB 1600 C9
Videokaart:
Sapphire Radeon R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X (of moet ik een betere kaart overwegen als ik de 40E spaar op de cpu?)
SSD:
Crucial SSD MX100 256GB
Harddisk:
Western Digital Green WD20EZRX 2TB
Power:
CoolerMaster PSU VS Serie 550Watt V550S
Alvast bedankt!!
Gyzzzmo
Ik probeer voor de eerste keer een systeem samen te stellen en in elkaar te zetten, en zou graag willen weten van jullie of ik de juiste keuzes maak!
Mijn budget is 900 euro, en kan mijn oude kast gebruiken (Antec bigtower). Verder gebruik ik ook mijn oude randapparatuur en ben niet van plan over te clocken. Ik wil het systeem ook graag gebruiken voor gamen.
Edit: Ik wil voor de komende jaren de nieuwere games voluit op hoge instellingen kunnen gebruiken. Ik doe verder geen video-editing. Verder gebruik ik hem voor normale werkzaamheden; Office, internet etc.
---UITEINDELIJK GEKOCHT SYSTEEM ZIE 16e POST--
Here it is:
Processor:
Intel Core i5 4690 (maar overweeg nu ook de 40E goedkopere 4460)
Moederboard:
MSI B85-G41 PC Mate
Geheugen:
Crucial DDR3 Ballistix Sport 2x4GB 1600 C9
Videokaart:
Sapphire Radeon R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X (of moet ik een betere kaart overwegen als ik de 40E spaar op de cpu?)
SSD:
Crucial SSD MX100 256GB
Harddisk:
Western Digital Green WD20EZRX 2TB
Power:
CoolerMaster PSU VS Serie 550Watt V550S
Alvast bedankt!!
Gyzzzmo
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2015 18:02 ]